Raad de stad

fr-keff

Active member
365c44745fd210b9ca1c75cddf62c068.jpg
 

leo1949

Well-known member
Vandaag begon mijn trein abonnement... Ben er heel even uit geweest bij Rotterdam maar na 40 minuten was het uit met de pret.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik denk dat dit een plekje in Rotterdam is.
 

erka

Well-known member
Ah leuk. We zien een trambaan. Dat maakt de opties al een stuk kleiner. En Keff heeft een treinkaartje. Ik denk dat Leo m goed heeft, maar goed. Kan ook een valstrik zijn.
 

JMD

Well-known member
Gezien de voorliefde van keff voor B&A moet ik direct denken aan de serie De Verdwenen Kroon, vanaf deze plaats belde de baron dan altijd... :) Geen idee waar dat opgenomen is, maar aangezien B&A uit Vlaardingen komen zeg ik Vlaardingen.
 

fr-keff

Active member
Jullie zitten allemaal wel in de goede regio maar ik heb nog geen juiste plaatsnaam gelezen
 

fr-keff

Active member
Dat is de plaats!

Knap dat als je het verhaal van de kroon moet geloven dat de ru?ne van tylingen aan de andere kant ligt.
 
Bovenaan