R.I.P Topic

JMD

Well-known member
Jeetje, pas 65. Dan was hij dus begin 30 toen hij in Full House speelde of America's Funniest Home Videos presenteerde. Ik vond hem er toen al uitzien als iemand van eind 40...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben ook wel nieuwsgierig. Hopelijk loopt het allemaal voor je vader met een sisser af.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Was iets anders dan verwacht. Ten eerste ging het allemaal heel rustig. Ten tweede zijn de kinderen de eigenaar van het huis geworden en mag mijn vader er blijven wonen zolang hij wil. Dat betekent dat hij niet de hypotheek mag aanvragen, maar wel mag overnemen. Daar moeten de drie kinderen voor tekenen. Dat is even een papiertje van 895 euro, inclusief de akte van erfrecht.

Danny, de klootzak, vond alles wel best, hij wilde alleen een bepaalde beker graag hebben en de rest was allemaal goed. Ook geen probleem dat hij geen executeur was, hij wil het liefst zo min mogelijk met zijn broer en zus te maken hebben. Ik hoop alleen dat hij de handtekening zet omtrent de hypotheek.

Dus: Mijn vader blijft in het huis wonen tot hij weg gaat of weg valt. Hij hoeft alleen de rente op de bestaande hypotheek te betalen (dat is dus echt peanuts voor dat huis), maar hoe dat precies geregeld wordt, horen we nog.

Het is echt een heel gedoe, zo'n erfenis/begrafenis
 

Eef de Kip

Well-known member
Tsja, de geregel na een overlijden valt idd elke keer weer tegen, alleen maar gekut waar je dus geen energie voor hebt.

Fijn iig dat het geregeld is/wordt.

Even voor mijn nieuwsgierigheid, is het nieuwe huis in dezelfde stad als waar je vader al woonde?
 

Mario

Well-known member
You took the words just out of my mouth

En wederom een jeugdheld die gaat. Maar echt gezond zag hij er nooit uit, zie de clip van Paradise by the dashboard light. De muziek blijft.

R.I.P.
 

JMD

Well-known member
En wederom een jeugdheld die gaat. Maar echt gezond zag hij er nooit uit, zie de clip van Paradise by the dashboard light. De muziek blijft.
Inderdaad. En pas 74. Dus was hij toen in de twintig... Vond hem er op die clip al uitzien als in de 40 minimaal...
 
Bovenaan