R.I.P Topic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nou, die zei een maand of twee geleden dat hij niet stervende was, maar dat was dus wel zo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou, die zei een maand of twee geleden dat hij niet stervende was, maar dat was dus wel zo.

Niet ongeneselijk ziek. Als je zwaargelovig bent zoals Christian Gyan was, dan was dat voor hem wel waar.

Rust zacht held!
 

JMD

Well-known member
Op aarde gaan we hem missen, maar als waar is waar Gyan in gelooft dan hebben ze daarboven er een mooie aanwinst bij.

RIP
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
In de categorie 'WTF': Mijn vader is 66 en heeft al twaalf jaar een vriendin. Hij woont al jaren bij haar, maar nooit officieel. Hij had dus zijn eigen huis nog. Drie maanden geleden besloten ze om per 1 januari 2022 samen te gaan wonen, dan waren ze beide met pensioen. Gisteren heb ik alles geregeld voor de verhuizing, alles opgezegd, afgesloten, overgesloten etc, etc. Huur opgezegd.

Is zijn vriendin vannacht overleden.

Nou is er voor de kerst een officieel document bij de notaris getekend dat mijn vader per 1-1-2022 daar gaat wonen, maar is dat nog geldig?
 

Eef de Kip

Well-known member
pff, gedoe zeg. Sterkte!

Ik ben geen expert maar ik ben bang dat huurwoning waar zijn vriendin woonde op haar naam staat en dat hij pech heeft maar goed, ik ben geen expert. Gewoon die woningstichting even bellen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het huis is gekocht @Eef de Kip

We bellen straks de notaris even, maar ik begrijp van andere fora dat mijn vader gewoon daar mag wonen per 1-1-2022
 
Bovenaan