R.I.P Topic

SanMark.

Well-known member
Waarom Twitter afstruinen voor dit soort 'nieuwtjes'. Ik zou er ver van blijven en wachten op officiële berichtgeving.


Wanstaltig vind ik het. Of zoek je een baan bij Boulevard?

Nee, ik heb zelf twee dochters en als je dan in eerste instantie leest dat hij verongelukt is met zijn 4 dochters en dat bv de moeder dan alleen achterblijft, dat gaat mijn voorstelling te boven.

Ik struin daarnaast twitter niet af, alleen ik volg wat Amerikaanse pokerspelers die wat dingen hadden geretweet, die dus in mijn timeline kwamen.

Heb ik nu genoeg verantwoording gegeven?
 

Abubakari

Well-known member
Dat is wel plotseling, al weet je natuurlijk meestal niet dat iemand ziek is. Een echte Ajacied minder, zijn carrière speelde zich vooral af voordat ik het voetbal volgde maar ik weet wel dat het een sterkhouder achterin was in de gouden jaren.
 

JMD

Well-known member
Ik zat me vanavond af te vragen waarom Hulshof maar aan 14 interlands kwam, had hem echt op meer interlands geschat. Welke speler stond dan in Oranje op zijn plaats?
 

Maasveld

Well-known member
Ik zat me vanavond af te vragen waarom Hulshof maar aan 14 interlands kwam, had hem echt op meer interlands geschat. Welke speler stond dan in Oranje op zijn plaats?

Haan en/of Rijsbergen.

Oud Willem II voorzitter Jan Vullings overleed gisteren op 83-jarige leeftijd.
 

Batigoal

Well-known member
Triest nieuws zeg. Eén van de favorieten van mijn moeder, daar moet ik altijd aan denken bij zijn naam.
 

Abubakari

Well-known member
Superheld! Zat vanne week nog aan hem te denken, wist dat ie de zomer niet zou halen. De lente dus ook niet. Knuppelhout, één van mijn favoriete Nederlandstalige platen, straks maar effe luisteren.
En natuurlijk bakken vol met sneeuw, dronkemanslied uit voorbije jaren van een vriend van mij en mezelf, heeft menigmaal door nachtelijk Dokkum geklonken. Hij appte me het nummer net dan ook.

 
Bovenaan