R.I.P Topic

Unregistere

Well-known member
Adam Schlesinger, van de band Fountains of Wayne, op 52-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van het coronavirus....

 

Batigoal

Well-known member
Iconisch liedje. Iedere jongen van mijn generatie vond het een topnummer. Uiteraard vanwege de clip.
 

Unregistere

Well-known member
Ik ken ze zelfs allebei!

Moet wel zeggen dat het geposte nummer van Fountains Of Wayne weliswaar hun bekendste song is, maar zeker niet het beste wat ze ooit hebben opgenomen. Wat mij betreft dan. Een andere kraker was dit nummer:


Later ook in onze eigen taal gecoverd door Fokko Mellema met zijn band Want Want:


Powerpop uit Kampen, het bestaat!
 

Atreides

Well-known member
Ik heb een hoop economische boeken gelezen, maar het standaard boek van Heertje behoorde toch wel tot één van de meer saaie.

Wel opvallend dat meerdere grote namen in (monetaire) economie Heertje als groot voorbeeld zien zo blijkt op Twitter.
 

ALenstra

Well-known member
Gisteren overleed Radomir Antic op 71 jarige leeftijd. Hij was zowel voetballer, clubtrainer en bondscoach.
 

Bonehead

Well-known member
Dat Frits Flinkevleugel hier nog niet genoemd is. Icoon van DWS en kampioen in 1964. Elfvoudig international. Stierf aan corona op 80-jarige leeftijd.
 
Bovenaan