R.I.P Topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
De woke negertjes gaan alweer los op deze held.

Je bedoelt die verschrikkelijke Arzu Aslan? Die trut is alleen maar boos op alles en iedereen en totaal niet serieus te nemen. Verder zie ik heel Nederland (blank, donker, jong, oud, man, vrouw) juist met respect reageren op zijn overlijden.
 

SanMark.

Well-known member
Je bedoelt die verschrikkelijke Arzu Aslan? Die trut is alleen maar boos op alles en iedereen en totaal niet serieus te nemen. Verder zie ik heel Nederland (blank, donker, jong, oud, man, vrouw) juist met respect reageren op zijn overlijden.

Ja en er stonden volgens mij ook nog wat reacties onder en toen heb ik het maar weggeklikt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja en er stonden volgens mij ook nog wat reacties onder en toen heb ik het maar weggeklikt.

Dat mens heeft mij jaren geleden al geblokt, dus kan die reacties niet lezen. Zag alleen een kopie van die tweet voorbij komen met nogal wat (terechte) verontwaardigde reacties daar op.
 

Abubakari

Well-known member
Zullen we dit topic daar niet mee vervuilen?

Wel mooi, zowel ik als mijn kinderen zijn opgegroeid met Aart Staartjes. Stratenmaker op zeeshow, Film van Ome Willem, JJ de bom show (met bijdragen van Wilmink, Bannink, Dorresteijn, wel wat anders dan die kindershit van tegenwoordig) en uiteraard Sesamstraat.
Al vond ik Waltz waar Aart Staartjes de pater familias van een circus familie speelde ook erg te gek.
Sowieso een geweldige gast, vrije geest, eigenzinnig.
Paar jaar terug nog een interview met hem in de vara gids gelezen, man naar mijn hart.
 

JMD

Well-known member
Inderdaad, precies zoals Abu zegt. Heb de JJ De Bomshow niet meegemaakt, en ook de stratemakeropzee, maar wel Sesamstraat en de Film van Ome Willem. Wat een man.
Overigens was ook de film van Ome Willem voorzien van bijdragen van Harry Bannink enz..
Kan me nog herinneren dat een jaar of 10 terug 's middags de Film van Ome Willem weer eens op TV was, heb toen weer eens zitten kijken. En waar je bij veel programma's van 30-40 jaar terug gewoon ziet 'dat dat eigenlijk niet goed was', was dat bij de film van Ome Willem absoluut niet het geval. Wel gaat alles 3 tandjes langzamer dan nu, maar goed, dat is ook als je voetbal uit die tijd kijkt.
 

gevegt

Well-known member
Ook ik ben opgegroeid met de programma's van Aart. Hoewel ik de scheet van de Deftige Dame heel ordinair vond, was de Stratemakersopzeeshow best wel leuk.
 

Abubakari

Well-known member
Stratenmaker op zeeshow is bij mij wel wat vaag, keken mijn broers naar en ik keek als kleuter of net iets ouder mee. JJ de Bomshow was toen ik een jaar of 11 was. Als je dat terugziet op you tube, dat is nog steeds geniaal.
 

Unregistere

Well-known member
John van Dijk is op 78-jarige leeftijd overleden. De bekende Mercedes-dealer die eind jaren '80 ook het Schiedamse SVV van de ondergang redde.
 

Mario

Well-known member
John van Dijk is op 78-jarige leeftijd overleden. De bekende Mercedes-dealer die eind jaren '80 ook het Schiedamse SVV van de ondergang redde.

Onder Advocaat werden ze zelfs kampioen van de eerste divisie. John van Dijk was wel een figuur hoor, deed met iedereen zaken, ook als ze niet zo zuiver op de graat waren.
 

JMD

Well-known member
Onder Advocaat werden ze zelfs kampioen van de eerste divisie. John van Dijk was wel een figuur hoor, deed met iedereen zaken, ook als ze niet zo zuiver op de graat waren.

Dat laatste is toch altijd zo met autodealers?? :p
 

Unregistere

Well-known member
Zeker, dat gaf hij ook gewoon toe.

Van Dijk verkocht auto's aan de lopende band en zette jaarlijks tientallen miljoenen om. In zijn klantenkring bevonden zich veel bekende criminelen. Daar schaamde hij zich niet voor. ,,Bij de Albert Heijn vragen ze toch ook nooit waar het geld vandaag komt?‘’

:heinz:
 

Mario

Well-known member
Monty Python acteur Terry Jones (77) is dinsdag overleden aan de gevolgen van dementie.
 
Bovenaan