R.I.P Topic

ElSimao

Active member
John McCain.....een gentleman is helaas overleden.

Een gentleman die altijd en overal maar oorlog wilde voeren, waaraan dus honderdduizenden mensen zijn overleden. Maar goed, hij was tegen martelen dus was hij "goed".

In principe gun je niemand iets slechts toe, maar als het figuren zoals McCain overkomt heb ik er wat minder medelijden mee. Zeg maar.
 

leo1949

Well-known member
Mede-oprichter Marty Balin van de psychedelische rockband Jefferson Airplane is overleden.
De band begon in 1965 en had hits als 'White Rabbit' en 'Somebody to Love'.

 

Batigoal

Well-known member
Charles Aznavour (94) is overleden. Dit jaar nog opgetreden in Nederland. Ik heb vorig jaar eens een docu over hem gezien. Niets dan respect voor de man.
 

JMD

Well-known member
Charles Aznavour (94) is overleden. Dit jaar nog opgetreden in Nederland. Ik heb vorig jaar eens een docu over hem gezien. Niets dan respect voor de man.

Ik heb hem 4 jaar terug in de HMH gezien. Fantastische vent, nog heel 'fit'. Hij was alweer bezig met volgende optredens... De tijd leek geen vat op hem te krijgen, de dood kreeg dat dus wel...
 

erka

Well-known member
Mede-oprichter Marty Balin van de psychedelische rockband Jefferson Airplane is overleden.
De band begon in 1965 en had hits als 'White Rabbit' en 'Somebody to Love'.


Off topic maar dat mens heeft echt een stem als een vrachtwagen.
edit: Grace Slick
 

JMD

Well-known member
Bert Nederlof.

RIP.

Werd gisteravond bij Langs de Lijn iets voor achten bekend gemaakt. Moest bij hem altijd denken aan het commentaar van hem naast Jack van Gelder tijdens het EK1988. Het bandje met dat commentaar heb ik als jongen van 8/9 grijsgedraaid. Gelukkig liet LdL even een fragment er uit horen.

RIP
 

Miramar

Well-known member
Werd gisteravond bij Langs de Lijn iets voor achten bekend gemaakt. Moest bij hem altijd denken aan het commentaar van hem naast Jack van Gelder tijdens het EK1988. Het bandje met dat commentaar heb ik als jongen van 8/9 grijsgedraaid. Gelukkig liet LdL even een fragment er uit horen.

RIP
Ik heb het singletje
 

Abubakari

Well-known member
Bert Nederlof is voor mij de jaren '80. VV Dokkum 1 speelde uit (of Ajax op zaterdag) en dan Langs de Lijn aan om te horen hoe Ajax het deed. Pijn in je buik als de jingle begon en je hoorde "we beginnen het tweede uur van Langs de Lijn in ....., want er is gescoord" en dan hopen dat het Ajax was en niet de tegenstander die had gescoord. Al zat Bert Nederlof volgens mij vaak bij Excelsior, zijn cluppie. Maar vast ook wel eens bij Ajax. Een stukje nostalgie is overleden.


Hoe zou het met Ronald zijn?
 
Bovenaan