R.I.P Topic

Abubakari

Well-known member
Ja, dat begrijp ik

Jij hebt het toch ook? Ik ook, jarenlang concerten bezoeken laat zijn sporen na. Bij mij is het op de achtergrond aanwezig, maar 90% van de tijd is het onbewust aanwezig, ik heb soms weken dat ik me er niet eens van bewust ben. Kan me ook niet voorstellen dat iemand geen radiowerk meer kan doen vanwege tinnitus of zelfs zelfmoord pleegt. Zal er wel wat meer of anders loos zijn.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb ook altijd links een piep, maar dat hoor ik al niet meer, no pun intended. Af en toe in bed, als het stil is, denk ik nog wel eens: 'Oh ja'
 

gevegt

Well-known member
Jij hebt het toch ook? Ik ook, jarenlang concerten bezoeken laat zijn sporen na. Bij mij is het op de achtergrond aanwezig, maar 90% van de tijd is het onbewust aanwezig, ik heb soms weken dat ik me er niet eens van bewust ben. Kan me ook niet voorstellen dat iemand geen radiowerk meer kan doen vanwege tinnitus of zelfs zelfmoord pleegt. Zal er wel wat meer of anders loos zijn.

Mijn arts heeft ooit gezegd dat als je er aan toe moet geven, het steeds nadrukkelijker aanwezig is. Maw, als je je gedachten kunt verzetten is dat de enige remedie om het dragelijk te houden. In mijn geval klopt dat als een bus.
 

Janssen

Well-known member
R.I.P Topic

Er zijn mensen die er zwaar depressief en/of psychotisch van worden.

Ik heb een beschadiging aan mijn rechteroor, overblijfsel van eerst teveel houseparty?s en toen teveel concerten zonder oordoppen. Hoor het alleen als het stil is dus gewoon altijd zorgen voor kabaal :duim:
 

erka

Well-known member
Er die mensen die er zwaar depressief en/of psychotisch van worden.

Dit dus. Ik ken mensen die er echt serieus onder gebukt gaan. Als je 24/7 daar zoveel last van hebt dat je depressief/psychotisch wordt, dan kan ik me best zoiets voorstellen.
 

gevegt

Well-known member
Dit dus. Ik ken mensen die er echt serieus onder gebukt gaan. Als je 24/7 daar zoveel last van hebt dat je depressief/psychotisch wordt, dan kan ik me best zoiets voorstellen.

Ik ook. Gelukkig hoor ik maar twee heel hoge toontjes en steeds vaker alleen als ik echt tot rust kom. Wat mij weer bevestigd dat ik heel relaxed in het leven sta.
 

zwammy

Well-known member
Jij hebt het toch ook? Ik ook, jarenlang concerten bezoeken laat zijn sporen na. Bij mij is het op de achtergrond aanwezig, maar 90% van de tijd is het onbewust aanwezig, ik heb soms weken dat ik me er niet eens van bewust ben. Kan me ook niet voorstellen dat iemand geen radiowerk meer kan doen vanwege tinnitus of zelfs zelfmoord pleegt. Zal er wel wat meer of anders loos zijn.


Nee, ik heb sinds mijn ongeluk last van Brachioradiale jeuk. Mijn nek heeft zo'n klap gehad dat mijn nekwervels constant jeukprikkels versturen naar mijn onderarm zodat ik die in slechte tijden tot bloedens kapot krab of in ijswater moet leggen. Ook heel vervelend en pijnlijk maar heeft me nog geen zelfmoordneigingen opgeleverd.
 

MWLC

Well-known member
Actrice Sjoukje Hooymaayer is op
78-jarige leeftijd overleden.Ze was al
enige tijd ernstig ziek.Ze overleed
woensdag in het bijzijn van haar
kinderen,zegt haar management.
 
Bovenaan