PSV vs FC Utrecht

JMD

Well-known member
Wilde net gaan posten dat deze pot me doet denken aan die bekerpot tegen Feyenoord van februari 2010. Toen Feyenoord ook op 0-2 kwam (met o.a. een zeer fraaie van Gio) en PSV gewoon geen poot aan de grond kreeg. Vanavond is dat ook zo. Utrecht heer en meester.
 

Jozsef

New member
Ik schakel net in. Aardige afgang zeg, niet normaal. Is de excuusdooddoener "troostprijs" al gepasseerd in dit topic?
 

inhethoekje

Active member
Doe maar VVSB uit, kunnen er hier weer leden gaan klagen als er ergens een kroeg wordt gesloopt in Noordwijkerhout door 10 man maar waarvan Het Legioen toch echt de schuld van is.
 

JFK

Well-known member
Doe maar VVSB uit, kunnen er hier weer leden gaan klagen als er ergens een kroeg wordt gesloopt in Noordwijkerhout door 10 man maar waarvan Het Legioen toch echt de schuld van is.

Ik heb nu al zin om die fontein in Noorwijkerhout te mollen.
 

JMD

Well-known member
Doe maar VVSB uit, kunnen er hier weer leden gaan klagen als er ergens een kroeg wordt gesloopt in Noordwijkerhout door 10 man maar waarvan Het Legioen toch echt de schuld van is.

Noordwijkerhout heeft volgens mij geen kroeg. Noordwijk wel, een complete boulevard vol.
 
Bovenaan