JMD
Well-known member
Dan weer met kek brilletje, dan weer zonder, je bent bijziend of je bent het niet Willems.
Hebben ze in Capelle geen contactlenzen?
Dan weer met kek brilletje, dan weer zonder, je bent bijziend of je bent het niet Willems.
En zes keer reclame.
De loting is om 0.30 uur.
Dat bedoelde ik dus met geld verdienen door Fox.
Dat wist ik wel, maar ik postte het voor Hoekje. Die is een beetje te oud om het direct te begrijpen.
Pas maar op met dat supersnelle gedoe. Dat valt zo tegen als je weer eens in de Kuip staat.Ik heb de loting allang gezien , heb glasvezel, supersnel.
Dus AZ speelt 2X in de Kuip
Dus AZ speelt 2X in de Kuip
Competitie is al geweest, dus dat telt niet meer. Nu nog 2x voor de beker. Wordt een leuke finale AZ-Utrecht.Klopt. Voor de competitie en voor de beker een keer.
Is al weer even geleden inderdaad (2010/11). In totaal toch 9x gewonnen in de Kuip door AZ in de historie. Dat is toch best veel voor een niet top-2 club.Zo vaak wint AZ daar niet...
Is al weer even geleden inderdaad (2010/11). In totaal toch 9x gewonnen in de Kuip door AZ in de historie. Dat is toch best veel voor een niet top-2 club.
Is al weer even geleden inderdaad (2010/11). In totaal toch 9x gewonnen in de Kuip door AZ in de historie. Dat is toch best veel voor een niet top-2 club.
Lijkt me juist een mooie gelegenheid om met de 10e winst de bekerfinale te halen.Inderdaad wel genoeg.