PSV vs FC Utrecht

RickPSV

Active member
qs1utv.jpg


Vandaag neemt PSV het in de beker op tegen FC Utrecht.
Een spannend duel wat ook het debuut kan betekenen voor Marco van Ginkel.
Over tegenstander FC Utrecht sprak Cocu met respect. “FC Utrecht is echt een goede ploeg. Een jonge, maar met een goede organisatie. Ze maken een goed seizoen door. De trainer heeft daar echt iets neergezet”, aldus Cocu, die het met zijn team niet alleen donderdag opneemt tegen FC Utrecht, maar de ploeg ook zondag in de Eredivisie tegenkomt. “Ik zie dat liever anders. Zo kort achter elkaar twee keer tegen hetzelfde team spelen is toch wat vreemd. De wedstrijd van morgen kan invloed hebben op het duel zondag, maar het is zoals het is. We spelen iedere wedstrijd om te winnen en morgen gaat het om een plaats in de halve finale. Daar willen bij zijn.”

Come on peesjevee!
 

Bijlagen

  • peesjevee.jpg
    peesjevee.jpg
    4,7 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Come on Utreg, come om Utreg!
Come on Utreg, come om Utreg!
Come on Utreg, come om Utreg!
 

Abubakari

Well-known member
Come on Utreg, come om Utreg!
Come on Utreg, come om Utreg!
Come on Utreg, come om Utreg!

ook al ben je een kutclub, er is er altijd eentje die nog erger is.
 

JMD

Well-known member
De hele opstelling van PSV:
Pasveer; Brenet, Bruma, Moreno, Willems; Hendrix, Van Ginkel, Pr?pper, Narsingh, De Jong en Locadia.
Wisselspelers: Zoet; Isimat, Arias, Pereiro, Maher, Jozefzoon en De Wijs.

Dat is dus op de doelman en Guardado na gewoon de sterkste opstelling. En aangezien de afspraak er is dat Pasveer speelt en Guardado geblesseerd is, is dit dus misschien wel PSV's sterkste opstelling. Alhoewel ik liever Arias ipv Brenet had gezien.
 

JMD

Well-known member
En laten we onze gasten uit de Domstad niet vergeten:
FC UTRECHT: Ruiter,v.d.Maarel,Leeuwin,
Letschert,Kum,Ramselaar,Strieder,Ayoub,
Joosten,Barazite,Haller

Dat lijkt mij ook de sterkste opstelling. Mooi.
 
Bovenaan