Met FC Utrecht speelt ook nog wel een dingetje natuurlijk met dat geintje de laatste keer zonder uitfans.
Blijven dit keer de thuissupporters thuis. Probleem opgelost.
Met FC Utrecht speelt ook nog wel een dingetje natuurlijk met dat geintje de laatste keer zonder uitfans.
Wat is de reden dat Utrecht de JCS niet mag spelen?
Ik zeg toch ook: 'dreigt'.Die gaan we over twee duels spelen. Lijkt mij overigens nogal voorbarig. Geen zekerheidje dat Feyenoord de beker pakt.
Had ik nog niet aan gedacht, maar dat ook inderdaad.Met FC Utrecht speelt ook nog wel een dingetje natuurlijk met dat geintje de laatste keer zonder uitfans.
Nou dat valt wel mee toch? Ik kan nou ook niet zeggen dat PSV verdiend had te winnen.
Geen uitsupporters, aangezien de bekerwinnaar officieel gezien thuis speelt dus alleen Feyenoord supporters... (niet dat ik denk dat 'm dat gaat worden...)Overigens dreigt er voor de KNVB een groot probleem aan te komen: Ajax - Feyenoord voor de Cruijffschaal in de ArenA.
Ben benieuwd hoe dat gemanaged gaat worden...
Heerlijk.Na de winst van vandaag zijn we al weer zeker van de CL.
Waar waren alle PSV fans vanmiddag eigenlijk? Janssen, Shayman, Mario, stc en gevegt natuurlijk. Zaten ze allemaal met Ajacied1979 in een kroeg in Eindhoven?
Nog meer slecht nieuws voor PSV. Locadia en Pr?pper in het ziekenhuis.
Dan zou ik nu kunnen posten dat we met de titel voor het grijpen volgende week ongetwijfeld tegen een zeperd aan gaan lopen (zie vorige week) jullie tegen de verwachting in weer makje winnen van AZ enzenzenz.
Laten we het er op houden dat het ongemeen spannend blijft tot de laatste speelronde.
Overigens, ik was hier...![]()
Waar waren alle PSV fans vanmiddag eigenlijk? Janssen, Shayman, Mario, stc en gevegt natuurlijk. Zaten ze allemaal met Ajacied1979 in een kroeg in Eindhoven?
Nog meer slecht nieuws voor PSV. Locadia en Pr?pper in het ziekenhuis.
?Haha je gaat je toch niet serieus verantwoorden tegenover die gefrustreerde fries? Die heeft al de hele week last van z'n pilletjes.
Ik moest het met de samenvatting doen vandaag. Zag er niet best uit allemaal en denk ook niet dat jullie dit nog recht gaan breien. Programma van Ajax is een stuk eenvoudiger en die lijken me mentaal wat stabieler in deze fase.
Hij doet alsof hij niet voor PSV is. Als ze hadden gewonnen was het 'we' geweest.
Hij doet alsof hij niet voor PSV is. Als ze hadden gewonnen was het 'we' geweest.
Ja joh, want dat doe ik altijd. Sta altijd vooraan als ze winnen.