PSV - Ajax, topper op Palmpasen

JMD

Well-known member
Wat is de reden dat Utrecht de JCS niet mag spelen?
Die gaan we over twee duels spelen. Lijkt mij overigens nogal voorbarig. Geen zekerheidje dat Feyenoord de beker pakt.
Ik zeg toch ook: 'dreigt'.

Met FC Utrecht speelt ook nog wel een dingetje natuurlijk met dat geintje de laatste keer zonder uitfans.
Had ik nog niet aan gedacht, maar dat ook inderdaad.

En aangezien de KNVB de JCS altijd gebruikt om de 'kampioenen' te eren (+ kaarten voor de Zonnebloem volgens mij) kan je het 'buitenhouden' van fans uit Utrecht of Rotterdam dus wel vergeten.
 

Sensini

Active member
Overigens dreigt er voor de KNVB een groot probleem aan te komen: Ajax - Feyenoord voor de Cruijffschaal in de ArenA.

Ben benieuwd hoe dat gemanaged gaat worden...
Geen uitsupporters, aangezien de bekerwinnaar officieel gezien thuis speelt dus alleen Feyenoord supporters... (niet dat ik denk dat 'm dat gaat worden...)
 

Abubakari

Well-known member
Na de winst van vandaag zijn we al weer zeker van de CL.
Heerlijk.
Die is voorlopig weer even stil. Hoort ook zo, het leek wel een Amsterdammer met die grote bek en dat gebluf, die gevegt.

Geweldige overwinning, niet geheel verwacht, had een gelijkspelletje verwacht, maar de tijd dat PSV uit standaard verlies was is echt wel voorbij.
Superstart en daarna veel te ver terug gelopen, maar toch de beste kansen voor rust, moet gewoon 0-2 of 0-3 staan met die twee vette kansen voor Milik.

Na rust was het wachten op de 0-2, de pijp was leeg bij PSV en je weet dat zodra het 0-2 is je de zege binnen hebt.
Heerlijke zondag, GENIETEN met een harde G!

Ik vond Zoet trouwens niet echt overtuigend bij de 0-1. Slap handje, leek wel of ie dacht dat ie over zou gaan.
Zoals sommige hier dan zeggen "Cillessen had hem gehad".

:heinz::heinz::heinz::heinz::heinz::heinz::heinz::heinz::heinz::heinz::heinz::heinz::heinz::heinz::heinz::heinz:
 

Reinoud

Well-known member
Yes! Samen met mijn ouwe heer (PSV'er) de wedstrijd op de radio gevolg. Niet meer weg geven nu!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Waar waren alle PSV fans vanmiddag eigenlijk? Janssen, Shayman, Mario, stc en gevegt natuurlijk. Zaten ze allemaal met Ajacied1979 in een kroeg in Eindhoven?

Nog meer slecht nieuws voor PSV. Locadia en Pr?pper in het ziekenhuis.
 

JMD

Well-known member
Waar waren alle PSV fans vanmiddag eigenlijk? Janssen, Shayman, Mario, stc en gevegt natuurlijk. Zaten ze allemaal met Ajacied1979 in een kroeg in Eindhoven?

Nog meer slecht nieuws voor PSV. Locadia en Pr?pper in het ziekenhuis.

Locadia zat er dik in, die heeft enkelbanden gescheurd ofzo. Die enkel klapte lelijk dubbel.

Wat was er met Pr?pper?


Overigens, ik was hier... :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gevegt was al vanaf zes uur 's ochtends aan de zuip, op de bank in slaap gevallen en bij ontwaken heeft hij hier gemeld dat hij verder gaat drinken in de kroeg. Mario heeft hier toch ook al gepost? Rest geen idee.
 

SanMark.

Well-known member
Dan zou ik nu kunnen posten dat we met de titel voor het grijpen volgende week ongetwijfeld tegen een zeperd aan gaan lopen (zie vorige week) jullie tegen de verwachting in weer makje winnen van AZ enzenzenz.

Laten we het er op houden dat het ongemeen spannend blijft tot de laatste speelronde.

:duim:
 

Janssen

Well-known member
Overigens, ik was hier... :)

Haha je gaat je toch niet serieus verantwoorden tegenover die gefrustreerde fries? Die heeft al de hele week last van z'n pilletjes.

Ik moest het met de samenvatting doen vandaag. Zag er niet best uit allemaal en denk ook niet dat jullie dit nog recht gaan breien. Programma van Ajax is een stuk eenvoudiger en die lijken me mentaal wat stabieler in deze fase.
 

stc

Well-known member
Waar waren alle PSV fans vanmiddag eigenlijk? Janssen, Shayman, Mario, stc en gevegt natuurlijk. Zaten ze allemaal met Ajacied1979 in een kroeg in Eindhoven?

Nog meer slecht nieuws voor PSV. Locadia en Pr?pper in het ziekenhuis.

Als PSV thuis speelt ben ik sowieso hier niet te vinden, daar ik in het stadion zit als seizoenskaarhourder.....

Het hele elftal (startende 11 + invallers) zijn helaas door de ondergrens gezakt. Het leek of ze er geen zin hadden. De beste spelers van het team waren Pasveer, Schaars, Jozefzoon en Isimat....

Ajax vond ik deze wedstrijd ook niet goed, maar PSV was veel en veel slechter. PSV in goede vorm had wel gewonnen.

Verder wil ik over deze wedstrijd weinig meer zeggen.
 

Pascallovic

Well-known member
Wel een vreemde uitleg van Kuipers m.b.t. Die kaart van Willems en die overtreding ervoor van Guardado. Bij Guardado geeft ie voordeel aan Ajax terwijl ie anders Guardado rood had gegeven. Me dunkt dat je iets meer hebt aan een rode kaart voor de tegenstander dan een voordeelsituatie halverwege je eigen helft.
 

Ska P 187

Well-known member
Haha je gaat je toch niet serieus verantwoorden tegenover die gefrustreerde fries? Die heeft al de hele week last van z'n pilletjes.

Ik moest het met de samenvatting doen vandaag. Zag er niet best uit allemaal en denk ook niet dat jullie dit nog recht gaan breien. Programma van Ajax is een stuk eenvoudiger en die lijken me mentaal wat stabieler in deze fase.
?
 
Bovenaan