PSV - Ajax, topper op Palmpasen

Janssen

Well-known member
Locadia is nog steeds de beste spits. Ik geef het nog een paar maanden en dan gaat zelfs JMD het zien.
 

gevegt

Well-known member
Haha je gaat je toch niet serieus verantwoorden tegenover die gefrustreerde fries? Die heeft al de hele week last van z'n pilletjes.

Ik moest het met de samenvatting doen vandaag. Zag er niet best uit allemaal en denk ook niet dat jullie dit nog recht gaan breien. Programma van Ajax is een stuk eenvoudiger en die lijken me mentaal wat stabieler in deze fase.
Helemaal gelijk.
Ik heb PSV lange tijd niet zo slecht zien spelen als de druk er op staat. De uitschakeling kwam duidelijk harder aan na dat snelle doelpunt.
Ze waren de eerste helft nog wel minder slecht dan Ajax, maar zelfs dat niveau haalden ze de tweede helft niet meer.
 

Janssen

Well-known member
Helemaal gelijk.
Ik heb PSV lange tijd niet zo slecht zien spelen als de druk er op staat. De uitschakeling kwam duidelijk harder aan na dat snelle doelpunt.
Ze waren de eerste helft nog wel minder slecht dan Ajax, maar zelfs dat niveau haalden ze de tweede helft niet meer.

Dat heb je goed gezien vriend.
 

stc

Well-known member
Het viel me op dat de spelhervattingen van PSV ook deze wedstrijd niet goed waren. Lijkt mij een aandachtspunt voor tijdens de training.
 

JMD

Well-known member
Locadia is nog steeds de beste spits. Ik geef het nog een paar maanden en dan gaat zelfs JMD het zien.

Locadia was nog onzichtbaarder en slechter dan De Jong. Het kan bijna niet, maar toch is het zo.

Nog even en jij gaat dat ook zien.

Een voordeel de komende weken, we gaan zonder locadia spelen. Eindelijk weer eens een echte flankspeler met een voorzet.


En Willems mag eerst bij gaan trainen voor hij echt weer in vorm is. Die is nog niet volledig terug van zijn blessures, bljkt vooral in dit soort wedstrijden.
 

gevegt

Well-known member
Het viel me op dat de spelhervattingen van PSV ook deze wedstrijd niet goed waren. Lijkt mij een aandachtspunt voor tijdens de training.
Dat is dus een mentaal probleem zoals we al zeiden.
Dat is trainbaar, maar niet binnen een jaar.
 

Janssen

Well-known member
Locadia was nog onzichtbaarder en slechter dan De Jong. Het kan bijna niet, maar toch is het zo.

Nog even en jij gaat dat ook zien.

Een voordeel de komende weken, we gaan zonder locadia spelen. Eindelijk weer eens een echte flankspeler met een voorzet.


En Willems mag eerst bij gaan trainen voor hij echt weer in vorm is. Die is nog niet volledig terug van zijn blessures, bljkt vooral in dit soort wedstrijden.

Waarbij je voor het gemak vergeet dat Locadia zelden op zijn eigen positie speelt maar nog steeds van waarde is.
 
Bovenaan