Wat heb jij gestemd?Nu wordt de vraag, wordt BBB een FvD of LPF of kunnen zij hier wel mee omgaan.
LPF was een stuurloos schip met een dooie kapitein en FVD wordt geleid door een schizofreen figuur.Nu wordt de vraag, wordt BBB een FvD of LPF of kunnen zij hier wel mee omgaan.
Ik heb het over de laatste jaren... Daar had die Boswijk het ook overDan heb je de politiek van hun de laatste decennia niet gevolgd.
Bij lange na niet.Coalitie net de meerderheid
Die heb ik niet gehoord, maar dat doet niets af van hoe het CDA politiek voert.Ik heb het over de laatste jaren... Daar had die Boswijk het ook over
Ik bedoelde ook samen met PvdA/GLBij lange na niet.
Ah oké.Ik bedoelde ook samen met PvdA/GL
In de Eerste Kamer?Dan is GL/PvdA ruim groter dan de VVD (dat leek de tweestrijd) en dan worden ze ingehaald door de BBB...
Coalitie net de meerderheid
In die BBB zitten veel ex FvD'ers, TON'ers en LPF' ers.Nu wordt de vraag, wordt BBB een FvD of LPF of kunnen zij hier wel mee omgaan.
Mooi al die Wef keffersPfoeh, ik heb er 25 gelezen maar toen trok ik het niet meer.
AntifaWat heb jij gestemd?
In die BBB zitten veel ex FvD'ers, TON'ers en LPF' ers.
Caroline komt ook van het CDA maar die hebben zelfmoord gepleegd door Omtzigt te dumpen.Ook veel ex-CDA’ers toch?
Held!Antifa
Ook al doen ze dat niet. Het is een al lang verloren gevecht.Qua stikstof gaat er niets veranderen, Caroline. Op dat punt stemmen GL en PvdA braaf met de coalitie mee.