Atreides
Well-known member
Fvd gaat het worden
Jij hebt zo ontzettend genoten van die Brexit-soap dat je een herhaling wel ziet zitten?
Fvd gaat het worden
Jij hebt zo ontzettend genoten van die Brexit-soap dat je een herhaling wel ziet zitten?
Dat word gezellig vanavond op Joop
Ik ben chips halen :heinz:
Want het zijn landelijke verkiezingen?
Ja, de provinciale verkiezingen hebben naast het provinciale element vooral invloed op de samenstelling van de eerste kamer.
En waar ging dit dan over? Over mensen die op FVD gestemd hebben?
Volgens mij had ik gelezen dat FvD helemaal niet perse een nexit wil
Zou toch voldoende redenen moeten zijn om niet op een partij te stemmen.
https://www.businessinsider.nl/thierry-baudet-nexit/
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/baudet-corrigeert-partijgenoot-forum-voor-democratie-wil-wel-een-nexit-~b8909052/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Zou toch voldoende redenen moeten zijn om niet op een partij te stemmen.
Oef dit is wel een heel gevaarlijke. Is het dan een maandje premies betalen en drie maanden WW vangen of zouden we het buitenlandse zogenaamde arbeidsverleden ook nog moeten gaan meetellen?
Tsja, dat heet 1 EU...Die regel lijkt nogal fraudegevoelig voor werknemers die al jaren voor een laag loon in het oostblok werken. Die komen een maandje in een West-Europees land werken en strijken vervolgens maandenlang een hoger ww op.
en van Atreides natuurlijk...Dat heet de natte droom van D66.
Is er in Europa een land die een hogere ww uitkering heeft dan Nederland? Niet voor mijzelf maar voor een vriend....Volgens het artikel is het dat laatste.
Die regel lijkt nogal fraudegevoelig voor werknemers die al jaren voor een laag loon in het oostblok werken. Die komen een maandje in een West-Europees land werken en strijken vervolgens maandenlang een hoger ww op.
Het zou mij niks verbazen als bv Duitsland en de Scandinavische landen een net zo'n hoge ww heeft als in NL (gezien ook de kosten van levensonderhoud e.d.). Maar uit die landen komen ook niet zoveel arbeidsmigranten, dus daar ligt het probleem niet.Is er in Europa een land die een hogere ww uitkering heeft dan Nederland? Niet voor mijzelf maar voor een vriend....
Mooi dank je ik ga eens even naar monsterboard.se en .deHet zou mij niks verbazen als bv Duitsland en de Scandinavische landen een net zo'n hoge ww heeft als in NL (gezien ook de kosten van levensonderhoud e.d.). Maar uit die landen komen ook niet zoveel arbeidsmigranten, dus daar ligt het probleem niet.
Over 5 jaar kunnen de partijen dan weer reageren dat 'ze nooit verwacht hadden dat er zoveel misbruik van gemaakt zou worden'. Tsja, liefde maakt blind, en dat is hier dus van toepassing. Sommige partijen willen gewoon de problemen niet zien. Wel na afloop natuurlijk de PVV/FVD de schuld geven dat ze misbruik maken van de situatie die ontstaan is. In plaats van die partijen de wind uit de zeilen te nemen zorgen ze er elke keer weer voor dat de PVV/FVD wind in de zeilen krijgt.
Kan je vriend daar niet zelf naartoe?Mooi dank je ik ga eens even naar monsterboard.se en .de