Promotiestrijd KKD

Joost

Well-known member
Van de clubs waar ik in Nederland ben geweest op de hoofdtribune met Groningen destijds alleen in Heerenveen (!) en bij de Graafschap fijn en veilig gezeten. Bij alle andere clubs altijd gezeik gehad. Ook bij Heracles, Zwolle, etc laat staan bij Twente en vooral Utrecht. Daar ben ik een keer ook van de hoofdtribune gegaan omdat het gevaarlijk was. Terwijl ik altijd zo onopvallend mogelijk probeer te zijn.
Ik heb bij best wat clubs incognito op de thuistribunes gezeten en echt nooit problemen gehad. Zelfs niet in Breda toen Roda daar promoveerde.

Afgelopen seizoen mocht mijn zoon meelopen in de line-up bij Willem II - Roda. Ouders en kids werden vervolgens in het een hoekvak gezet tussen en naast Willem II supporters. Het werd een spektakel waarbij Roda 0-1 voor kwam, 2-1 achter en 2-3 won. Er werd gejuicht bij alle 5 de doelpunten en na afloop werden we gefeliciteerd.

De enige plek waar ik dan weer geen zin had in een ticket voor het thuisvak was Groningen-Roda vorig jaar. Die tickets had ik al in februari geregeld maar een week voor de wedstrijd toch maar kaartjes voor het uitvak gekocht.

Sebastiaan_W

Active member
Van de clubs waar ik in Nederland ben geweest op de hoofdtribune met Groningen destijds alleen in Heerenveen (!) en bij de Graafschap fijn en veilig gezeten. Bij alle andere clubs altijd gezeik gehad. Ook bij Heracles, Zwolle, etc laat staan bij Twente en vooral Utrecht. Daar ben ik een keer ook van de hoofdtribune gegaan omdat het gevaarlijk was. Terwijl ik altijd zo onopvallend mogelijk probeer te zijn.

Doordat mijn vrouw Heracles supporter is hebben we vier seizoenkaarten. Ik heb vaak mensen van andere club mee en die vinden het juist fantastisch.

Jaren terug heb ik enkele seizoenen voor ADO gescout. Er waren twee clubs waar ik me niet op mijn gemak voelde. Dat waren Twente en Utrecht. In de play-offs bij ADO en Den Bosch op de thuistribune gezeten en dat ging prima. Uiteraard niet laten merken dat ik voor Telstar ben.

Bovenaan