Dat weten ze best wel, maar de spanning moet er ook uit. Ik snap de reactie wel.Kan iemand die mensen daar op t veld in Tilburg vertellen dat ze nog een keer moeten?
Dat weten ze best wel, maar de spanning moet er ook uit. Ik snap de reactie wel.
Verder: van PSV werd ook gezegd dat ze te vroeg feestvierden nadat ze weer op kop kwamen. Ging ook verder goed.
Dat vind ik heel iets anders.Tja, verbaasde me er bij Telstar gister al over. En nu weer, het is de halve finale. Man man.
Feestvieren is prima en logisch, maar doe dat lekker op de tribune zoals het hoort. Pitch invasion bij promotie/handhaving kan als mensen dat willen, maar niet nu al bij een halve finale. Je hebt nog helemaal niks.Dat weten ze best wel, maar de spanning moet er ook uit. Ik snap de reactie wel.
Verder: van PSV werd ook gezegd dat ze te vroeg feestvierden nadat ze weer op kop kwamen. Ging ook verder goed.
Feestvieren is prima en logisch, maar doe dat lekker op de tribune zoals het hoort. Pitch invasion bij promotie/handhaving kan als mensen dat willen, maar niet nu al bij een halve finale. Je hebt nog helemaal niks.
FC Eindhoven is de eeuwige eerste divisionist.Telstar in de Eredivisie zou wel leuk zijn. Toch altijd die eeuwige eerste divisionist.
![]()
Telstar wil meer dan alleen een cultclub in de eerste divisie zijn
Cultclub Telstar professionaliseert onder nieuwe voorzitter. Kan de club succesvol worden én z'n eigenzinnige charme behouden? Hoe winnen de impact heeft op een cultclub.www.nhnieuws.nl
Sterker nog; Willem II wil iedereen die het veld opkwam beboeten voor duizend euro!In de reacties vandaag wordt die pitch invasion door iedereen in de voetbalwereld met de grond gelijk gemaakt. Inclusief de clubleiding van Willem II
Dan hebben ze de begroting voor de komende seizoenen rondSterker nog; Willem II wil iedereen die het veld opkwam beboeten voor duizend euro!
Ja klopt 3x Eredivisie vs 14x voor Telstar. Beiden wel voor het laatst lang geleden. 1976/77 (Eindhoven) en 1977/78 (Telstar)FC Eindhoven is de eeuwige eerste divisionist.
Ik heb daar geen actieve herinnering aan.In 1974 werd Telstar nog 6e in de Eredivisie.