Promotiestrijd KKD

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Bijna de ploegen die je ook zou hebben zonder periodetitels maar gewoon de nrs 3 t/m 8. Ik heb het even een paar seizoen teruggekeken maar de laatste 3 seizoenen was het ook steeds gewoon de nrs 3-8. Kortom: periodetitels afschaffen en gewoon 3-8 doen.
Ik zou zeggen 3-7 en dan de nummer 3 de eerste ronde vrij geven zodat de derde plaats ook echt een beloning met zich meebrengt. Dan kan je de eerste ronde ook 1 wedstrijd doen met de hoger geëindigde club thuis zodat het ook nog echt zin heeft om voor een plaats bij de top 5 te strijden.

Forza AZ

Well-known member
Ik zou zeggen 3-7 en dan de nummer 3 de eerste ronde vrij geven zodat de derde plaats ook echt een beloning met zich meebrengt. Dan kan je de eerste ronde ook 1 wedstrijd doen met de hoger geëindigde club thuis zodat het ook nog echt zin heeft om voor een plaats bij de top 5 te strijden.
Volgend seizoen hebben de nummers 3 en 4 een voordeel ten opzichte van de nummers 5 t/m 8, omdat de nummer 16 van de Eredivisie dan direct in de finale begint.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Volgend seizoen hebben de nummers 3 en 4 een voordeel ten opzichte van de nummers 5 t/m 8, omdat de nummer 16 van de Eredivisie dan direct in de finale begint.
Nummer 16 eredivisie begint in de finale? Wat een onzin zeg, moet gewoon de halve finale zijn...

erka

Well-known member
Gewoon de nr 16 ook rechtstreeks laten degraderen en dan de promotie nrs 1 en 2 rechtstreeks en ze nr 3 uit een playoff laten komen met 4 of 6 teams. Easy peasy.

Hankie

Well-known member
Gooi die piramide nou eens open dan krijg je op alle fronten een strijd. Verlaag de eisen voor betaald voetbal en gaan met die banaan.

Bovenaan