Abubakari
Well-known member
Bij Excelsior zijn ze vast verstandiger dan jij bent, je bent op dit forum tenslotte voornamelijk op onzin te betrappen.Zou die Dijkhuizen volgend jaar gewoon trainer zijn bij Excelsior nu ze gedegradeerd zijn?
Bij Excelsior zijn ze vast verstandiger dan jij bent, je bent op dit forum tenslotte voornamelijk op onzin te betrappen.Zou die Dijkhuizen volgend jaar gewoon trainer zijn bij Excelsior nu ze gedegradeerd zijn?
Wat een onzin.Bij Excelsior zijn ze vast verstandiger dan jij bent, je bent op dit forum tenslotte voornamelijk op onzin te betrappen.
Dat vrijwel elke club op elke positie beter is dan PSV is, op zijn zachtst gezegd, afgelopen seizoen niet gebleken. Ik neig er dan ook naar dat onzin te noemen. En nu Dijkhuizen Superspits af gaan vallen, dan heb je het bij mij verbruid.Wat een onzin.
stc is gewoon matig positief. Daarmee heeft hij het Optimisme kampioenschap ook gewonnen.Dat vrijwel elke club op elke positie beter is dan PSV is, op zijn zachtst gezegd, afgelopen seizoen niet gebleken. Ik neig er dan ook naar dat onzin te noemen. En nu Dijkhuizen Superspits af gaan vallen, dan heb je het bij mij verbruid.
stc heeft gewoon gelijk. Dijkhuizen heeft grandioos gefaald.Ja, zal wel. Maar van Dijkhuizen Superspits moet ie afblijven.