Promotiestrijd KKD

stc

Well-known member
Excelsior kan het nog omdraaien aanstaand weekend. Paar jaar geleden stonden ze ook 3-0 achter en kwamen nog terug.
 

erka

Well-known member
Chapeau!

Normaal gesproken is dit voldoende. Toch niet helemaal zeker. Excelsior-NAC 4-0 is niet een onmogelijke uitslag. NAC blijft wisselvallige fases houden. Maar ze vliegen er wel lekker in :)
 

JMD

Well-known member
Vanuit Breda mag er wel een bloemetje naar Zagré... Die eerste rode kaart kan gebeuren, dat is een reflex. Maar die 2e is o zo dom. En het 2e bloemetje mag naar Dijkhuizen, die had allang Zagré moeten wisselen
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

zwammy

Well-known member
Dank mannen, het lekkere wijf is de hele 2e helft weg geweest maar is weer terug. Dus dubbel blij
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lokwinske Zwammy en sterkte Kralinger en Simon.

Al zou NAC NAC niet zijn als ze dit niet nog gruwelijk zouden kunnen verkloten.
 

zwammy

Well-known member
Dank mannen. Net thuis. Zondag maar de stad in. Als we het dan verneuken hebben we in ieder geval 5 wedstrijden lol gehad
 

zwammy

Well-known member
Zo, de samenvatting gisteren en vanmorgen een keer of 10 teruggekeken. Je moet wat als er iets te vieren valt. Wat me opvalt is dat NAC veel en veel feller speelde als Excelsior maar dat kan natuurlijk te maken hebben met het stadion wat er gisteren weer eens goed achter ging staan en waar Excelsior toch wel een beetje van onder de indruk was. Verder zijn echt alle corners en inworpen levensgevaarlijk tegen Excelsior. Er was ook nog een kopbal van kemper die van Gassel er fabelachtig uitpakte.

Excelsior mag dan thuis veruit favoriet zijn met het kunstgras, volgens mij had Emmen dat ook en met het missen van 2 basisspelers, de sfeer die nu binnen de NAC selectie hangt en de manier waarop Excelsior omgaat met dode spelhervattingen lijkt het mij wel goed te komen zondag.

Eens dan wordt de hemel stralendblauw 💛🖤
 
Bovenaan