Primera División

Max

Administrator
Forumleiding
Primera Divisi?n

Zeker. Doel blijft natuurlijk handhaving en het is lekker dat dit ieder seizoen eerder zeker is. Nog acht punten en het punten aantal van vorig seizoen is ge?venaard. Als je zevende staat kun je zelfs stiekem aan Europees voetbal gaan denken. Hoe zit het eigenlijk met de bekerfinale? Krijgt Deportivo sowieso een EL ticket of moeten ze dan de finale van Barcelona winnen?
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Haha, ik ben ook maar ingestapt bij de promotie. Ja en nee. Het is zeker een Baskische club. Alle club uitingen zijn allereerst in het Baskisch, vervolgens Spaans en sinds de promotie nu ook in het Engels. Nee, in de zin dat de club niet volgens dezelfde spelregels als de grote buurman de selectie samenstelt.
 

Batigoal

Well-known member
Haha, ik ben ook maar ingestapt bij de promotie. Ja en nee. Het is zeker een Baskische club. Alle club uitingen zijn allereerst in het Baskisch, vervolgens Spaans en sinds de promotie nu ook in het Engels. Nee, in de zin dat de club niet volgens dezelfde spelregels als de grote buurman de selectie samenstelt.

Dank! :duim: En wie is je favoriete speler?
 

Maasveld

Well-known member
Haha, ik ben ook maar ingestapt bij de promotie. Ja en nee. Het is zeker een Baskische club. Alle club uitingen zijn allereerst in het Baskisch, vervolgens Spaans en sinds de promotie nu ook in het Engels. Nee, in de zin dat de club niet volgens dezelfde spelregels als de grote buurman de selectie samenstelt.
Successupporter.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Primera Divisi?n

Dank! :duim: En wie is je favoriete speler?

Dani Garcia is de club al lang trouw. Verder is Pedro Leon natuurlijk een goede aanwinst gebleken. Verder volg ik de club tot dusver meer via Facebook en nieuwsbrieven dan dat ik ze zie spelen. Ik heb mij wel voorgenomen dit te veranderen.
 

Batigoal

Well-known member
Dani Garcia is de club al lang trouw. Verder is Pedro Leon natuurlijk een goede aanwinst gebleken. Verder volg ik de club tot dusver meer via Facebook en nieuwsbrieven dan dat ik ze zie spelen. Ik heb mij wel voorgenomen dit te veranderen.

Dat mag dan zo zijn, jij bent natuurlijk wel onze vraagbaak als het gaat om deze club!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Na afloop van het eerste seizoen kreeg ik overigens hard copy nog een jaarrekening thuisgestuurd. Nu gaat dat allemaal digitaal.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Omdat jij geinvesteerd hebt spelen ze nu in de hoogste klasse.

Jep, onze Max is gewoon aandeelhouder bij de nummer 7 van de Primeria Division!

Overigens was dat wel een geweldige actie natuurlijk. Nu hebben ze aandeelhouders over de hele wereld.
 

Janssen

Well-known member
Dan mis je ??n lichting. Verder moet Barcelona hetzelfde kunnen als SD Eibar kan. Ze kunnen best zelf een speler omscholen tot back.

Een goede lichting kan je zo 15 jaar op weg helpen dus dat zou voldoende moeten zijn. Geen enkele club leidt topper na topper op voor dezelfde positie.
 
Bovenaan