Haha, ik ben ook maar ingestapt bij de promotie. Ja en nee. Het is zeker een Baskische club. Alle club uitingen zijn allereerst in het Baskisch, vervolgens Spaans en sinds de promotie nu ook in het Engels. Nee, in de zin dat de club niet volgens dezelfde spelregels als de grote buurman de selectie samenstelt.
Successupporter.Haha, ik ben ook maar ingestapt bij de promotie. Ja en nee. Het is zeker een Baskische club. Alle club uitingen zijn allereerst in het Baskisch, vervolgens Spaans en sinds de promotie nu ook in het Engels. Nee, in de zin dat de club niet volgens dezelfde spelregels als de grote buurman de selectie samenstelt.
Dank! :duim: En wie is je favoriete speler?
Alleen als Alaves de beker wint gaan ze de EL in, anders gaat die plek naar de nummer 7 van de competitie.Krijgt Deportivo sowieso een EL ticket of moeten ze dan de finale van Barcelona winnen?
Dani Garcia is de club al lang trouw. Verder is Pedro Leon natuurlijk een goede aanwinst gebleken. Verder volg ik de club tot dusver meer via Facebook en nieuwsbrieven dan dat ik ze zie spelen. Ik heb mij wel voorgenomen dit te veranderen.
Successupporter.
Technisch gezien waren ze voorlopig teruggezet naar Segunda B tenzij er voldoende kapitaal werd opgehaald.
Klopt Maxov hebgeldoverovOmdat jij geinvesteerd hebt spelen ze nu in de hoogste klasse.
Omdat jij geinvesteerd hebt spelen ze nu in de hoogste klasse.
Beller?n is door Arsenal uit de jeugdopleiding gehaald.
Met Sergi Roberto lukt dat schijnbaar onvoldoende.Dan mis je ??n lichting. Verder moet Barcelona hetzelfde kunnen als SD Eibar kan. Ze kunnen best zelf een speler omscholen tot back.
Dan mis je ??n lichting. Verder moet Barcelona hetzelfde kunnen als SD Eibar kan. Ze kunnen best zelf een speler omscholen tot back.