Primera División

U.G.

Well-known member
Sinds wanneer hebben ze in Portugal treinen, Boemeltje bedoel je zeker. Maakt niet uit, we hebben geen haast, zeker niet met een zak wiet in de back\g

Hee grappenmaker, door dit soort bullshit kan het in Sevilla heel snel heel fout gaan. Zie o meu lindo Portugal voor mij maar als allah voor de moslims. Off the joke list :D
 

Ska P 187

Well-known member
Hee grappenmaker, door dit soort bullshit kan het in Sevilla heel snel heel fout gaan. Zie o meu lindo Portugal voor mij maar als allah voor de moslims. Off the joke list :D

Lindo echt? kunnen Argentijnen zo mooi zeggen.
Geen zorgen als Madrid zo door blijft voetballen kunnen we het gewoon over de merengues hebben no problemA.
Prepararte las maletas ya!
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Claro que si meu sponsor :duim: kreeft en bubbles here we come.

Ik ga denk ik maar weer eens wat wedstrijden kijken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eibar weer gewonnen. Aan negen punten moeten we in principe genoeg hebben voor handhaving. Dat is een halve punt per wedstrijd. Gaat dus helemaal goedkomen. Stiekem zou het mooi zijn als het zou lukken om Europees voetbal te halen.
 

Ska P 187

Well-known member
Dat is zo'n beetje je beste investering ooit geweest.
Mochten ze Europees voetbal halen, gelijk verkopen dat aandeel, want het seizoen erop vliegen ze er dan uit.
Evengoed geniet van het moment.
 

Janssen

Well-known member
6610dd2beca2bed688170dbac67d60d1.jpg


:eek:mg: :eek:mg:
 

Ska P 187

Well-known member
Het gaat voorlopig dus echt tussen Sevilla en Madrid, zul je zien met mijn grote bek.
1-1 bij Espanyol - Sevilla met bijna een half uurtje op de klok.
 

Pascallovic

Well-known member
Zo'n grensrechter kan die bal ook niet zien. Die Betis speler zit er voor. Belachelijk dat met die honderden miljoenen in Spanje niet elk stadion op het hoogste niveau doellijntechnologie heeft.
 
Bovenaan