Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dan regel ik desnoods betere shit voor ze, want Maradona is per slot van rekening ook een junk...en was zelfs in een cokedip en met twee vingers in de neus de allerbeste voetballer fucking ever. Dus vergeet de Liga !
Als je toch bezig bent stuur dan ook FF een pakketje richting Alacant,.. Misschien dat Hercules dan nog een beetje redelijke eindsprint in kan zetten en ik volgend seizoen weer puto ilicitanos eeee kan roepen.
Si. Op basis van de 2de helft zwaar verdiend. Betis was eerst helft echt zoveel beter, zonde. Sevilla flikt het toch weer. Toch 2de maar wel met 2 wedstrijden dan R....
Jij doet helemaal niet mee en ik zit ook te twijfelen.
Barca wordt m niet dit jaar en Sevilla gaat me een fortuin kosten.
Ah what de fuck, bundelen maar, daar heb ik er toch zat van (met carnaval)
Eibar gaat lekker. Nog 14 wedstrijden en nog maar vijf puntjes van het puntentotaal van vorig seizoen. Dit seizoen lijkt het het linkerrijtje te gaan worden.
Dat is inderdaad een gevaarlijk druk speelschema. Eibar moet het toch tot dusver met name van een goede seizoenstart hebben. Al zet deze zich dit jaar duidelijk door in een goede tweede seizoenhelft.
Ik zet m net op, maar die witten staan alweer achter, deze keer met 1-0 tegen het dit seizoen sterk presterende en met Atletico strijdende om CL tickets, Villarreal.
55e minuut ondertussen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.