Primera División

zwammy

Well-known member
Gewoon meer zelf moeten winnen. Na 34 wedstrijden sta je op de plek die je verdient.
 

zwammy

Well-known member
Je moet natuurlijk ook de wedstrijden van Granada en Eibar tegen Deportivo meetellen. Ze zijn tenslotte met z'n 3-en gelijk ge?indigd:

Granada-Deportivo 2-1; Deportivo-Granada 2-2
Eibar-Deportivo 0-1; Deportivo-Eibar 2-0

Dan kom je op deze stand uit van het onderlinge resultaat:

Deportivo 4-7 (6-4)
Granada 4-6 (5-4)
Eibar 4-2 (1-4)

Mwah, tegen een salonremise, en een cadeau van Barca kun je weinig doen.

Aan die 4 wedstrijden wel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je kan er toch de pest over in hebben? Of stapte jij ook makkelijke over een goaltje verschil en geen kampioen heen?
 

zwammy

Well-known member
Je kan er toch de pest over in hebben? Of stapte jij ook makkelijke over een goaltje verschil en geen kampioen heen?

Tuurlijk kun je er van balen. Lullig is het ook, maar het is niet de schuld van Barcelona of Atletico.
 

Pascallovic

Well-known member
Je kan er toch de pest over in hebben? Of stapte jij ook makkelijke over een goaltje verschil en geen kampioen heen?
Wat betreft dat kampioenschap heb ik altijd gevonden dat we het hebben laten liggen in Waalwijk waar we 2-2 speelden omdat de uitgeleende Vertonghen tegen ons scoorde. Niet zo zeer op een doelpuntje te weinig in Tilburg of die 5-1 bij PSV - Vitesse.
 

Batigoal

Well-known member
Die verdediging van Getafe leek weer eens helemaal nergens op. Als dat geen matchfixing is, dan is die defensie op zijn minst van Jupiler League-niveau.
 

Pascallovic

Well-known member
En wie gaat hem opvolgen ?
Is nog niet bekend. Ik zou niet zo snel een goede kandidaat weten. Ze zullen toch niet met Benitez komen aanzetten, dat zou echt lachwekkend zijn. Overschatte trainer die af en toe een goed jaar heeft, maar tussendoor honderden miljoenen verkwanselt.
 

SanMark.

Well-known member
Is nog niet bekend. Ik zou niet zo snel een goede kandidaat weten. Ze zullen toch niet met Benitez komen aanzetten, dat zou echt lachwekkend zijn. Overschatte trainer die af en toe een goed jaar heeft, maar tussendoor honderden miljoenen verkwanselt.

Klopt ik zit ook al te denken wie er naar toe kan gaan.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat hoop ik ook, zal toch niet zo'n meuk aantrekken als die vorige 6 trainers.

Zoals een toptrainer ooit zei:

'I don't think there is pressure on ourselves, only what we have from within. Look at Tottenham - you spend over ?100m, you'd expect to be challenging for the league.' Brendan Rodgers, Melwood training ground, April 26, 2014.
 

Fabian

Active member
Ancelotti heeft zijn ontslag gekregen. Niet geheel onterecht naar mijn mening.

De hoogste winstpercentage van alle trainers ooit van Real Madrid. En vier prijzen, waaronder een CL. Het ontslag is wat makkelijk. Nu past het wel bij de club. Kopen en verkopen om reden van status.
Als Real Madrid altijd alles moet winnen, zal het hard gaan met de trainers. En dat blijkt. Geen greintje beleid, wel veel geld.
 
Bovenaan