Gewoon meer zelf moeten winnen. Na 34 wedstrijden sta je op de plek die je verdient.
Je moet natuurlijk ook de wedstrijden van Granada en Eibar tegen Deportivo meetellen. Ze zijn tenslotte met z'n 3-en gelijk ge?indigd:
Granada-Deportivo 2-1; Deportivo-Granada 2-2
Eibar-Deportivo 0-1; Deportivo-Eibar 2-0
Dan kom je op deze stand uit van het onderlinge resultaat:
Deportivo 4-7 (6-4)
Granada 4-6 (5-4)
Eibar 4-2 (1-4)
Mwah, tegen een salonremise, en een cadeau van Barca kun je weinig doen.
Als je er maar eentje maakt in 4 wedstrijden tegen je directe concurrentie, moet je achteraf niet gaan zeuren als je er uit vliegt op onderling resultaat.Aan die 4 wedstrijden wel.
Je kan er toch de pest over in hebben? Of stapte jij ook makkelijke over een goaltje verschil en geen kampioen heen?
Wat betreft dat kampioenschap heb ik altijd gevonden dat we het hebben laten liggen in Waalwijk waar we 2-2 speelden omdat de uitgeleende Vertonghen tegen ons scoorde. Niet zo zeer op een doelpuntje te weinig in Tilburg of die 5-1 bij PSV - Vitesse.Je kan er toch de pest over in hebben? Of stapte jij ook makkelijke over een goaltje verschil en geen kampioen heen?
Ancelotti heeft zijn ontslag gekregen. Niet geheel onterecht naar mijn mening.
Is nog niet bekend. Ik zou niet zo snel een goede kandidaat weten. Ze zullen toch niet met Benitez komen aanzetten, dat zou echt lachwekkend zijn. Overschatte trainer die af en toe een goed jaar heeft, maar tussendoor honderden miljoenen verkwanselt.En wie gaat hem opvolgen ?
Is nog niet bekend. Ik zou niet zo snel een goede kandidaat weten. Ze zullen toch niet met Benitez komen aanzetten, dat zou echt lachwekkend zijn. Overschatte trainer die af en toe een goed jaar heeft, maar tussendoor honderden miljoenen verkwanselt.
Kl?pp
Kl?pp
Dat hoop ik ook, zal toch niet zo'n meuk aantrekken als die vorige 6 trainers.
Ancelotti heeft zijn ontslag gekregen. Niet geheel onterecht naar mijn mening.