Primera División

Max

Administrator
Forumleiding
Als Barcelona en Real Madrid nog even doorgaan, dan winnen ze meer dan de helft van de wedstrijden met dubbele cijfers.
 

Ska P 187

Well-known member
Toch vind ik het gezeur dat de Spaanse competitie in de breedte zwakker zou zijn dan de Engelsen of Duitse. De overige clubs die Europees voetbal halen doen het over het algemeen ook goed in de CL of EL, zeg maar tot dat ze een andere Spaanse club loten, anders gaan ze gewoon door.
Barca en Real zijn er altijd bij, maar clubs als Sevilla, Valencia en Atletico kunnen op elk moment winnen van wie dan ook in Europa.
Ook zijn de verschillen op Frankrijk na, nergens anders zo klein in de top als in Spanje.
 

Pascallovic

Well-known member
Real wel al 2 keer de lat geraakt. Blijf het vreemd vinden hoe ze bij Real altijd zo makkelijk die doelpunten tegenkrijgen.
 

JMD

Well-known member
Ronaldo mist de penalty... Keeper redt fraai.

De aanloop moet toch vloeiend zijn, of vergis ik me??
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Real wel al 2 keer de lat geraakt. Blijf het vreemd vinden hoe ze bij Real altijd zo makkelijk die doelpunten tegenkrijgen.

Real heeft gewoon een probleem met de balans op het middenveld, waardoor ze vaak te laat de bal heroveren en er te veel druk komt te staan op de backs, die matig zijn in verdedigend opzicht. Was vorig jaar ook al zo. Nu Modric weg is, is het in balbezit daar ook nog eens minder en valt het helemaal op.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ronaldo mist de penalty... Keeper redt fraai.

De aanloop moet toch vloeiend zijn, of vergis ik me??

Diego Alves is een held met penalty's.

Je moet in beweging blijven, maar die beweging kan ook minimaal zijn, zodat het lijkt dat je stilstaat. Is ook moeilijk te controleren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Morata is inderdaad een stuk beter, maar speelt nu bij Juve.

Als je ziet hoe James en Isco omschakelen, dat is echt heel matig hoor. Alle ruimte voor Valencia.
 

Pascallovic

Well-known member
Morata is inderdaad een stuk beter, maar speelt nu bij Juve.

Als je ziet hoe James en Isco omschakelen, dat is echt heel matig hoor. Alle ruimte voor Valencia.
Dat ze Morata verkochten was op zich een keuze, maar haal dan iets fatsoenlijks terug. Vroeger hadden ze met Benzema en Higuain ook gewoon prima spitsen. Chicharito past gewoon in niks bij hun met een 4-3-3 systeem.

Heel veel spelers die matig spelen inderdaad. Na de 1-2 Real ook niet meer gevaarlijk geweest, tot die vrije trap van zojuist. Real sowieso alleen gevaarlijk uit standaard situaties vandaag.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Real is wel gevaarlijk geweest, maar heeft nog geen moment de controle gehad over deze wedstrijd.
 
Bovenaan