Primera División

JMD

Well-known member
Aan dit punt heeft Real nog niks, het gat blijft 4 punten met nog 2 duels...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Jezus wat is die Negredo traag... Hij deed een Johnny vd Burgerkinkje.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Barcelona kampioen. Een keer winnen en de titel is er. Kan niet meer missen.
 

Batigoal

Well-known member
Diego Alves is echt een geweldige keeper. Het is te hopen voor Valencia dat hij niet wordt weggekocht door Real Madrid als Neuer onhaalbaar blijkt. Verder zou je toch zeggen dat Valencia met misschien nog een extra topper erbij best het niveau moet kunnen halen van Atletico Madrid. Qua selectie staat er heel veel kwaliteit.

Valencia is een soft spot van me sinds het geweldige team begin jaren 2000 en later met o.a. Silva en Villa. Leuk dat ze het, zij het met financi?le hulp, weer beter doen.
 

Maasveld

Well-known member
Zit die reservekeeper er ook nog? Die haalde enkele jaren geleden met Real-Valencia ook echt alles eruit.
 

Xisco

Member
Na een wedstrijd eerder op de avond met slechts ??n hoogtepunt, de chilena van Pedro, heeft Valencia het voor Bar?a een stuk makkelijker gemaakt in de titelstrijd. Nu doet die wedstrijd in Calder?n er volgende week (of wanneer dan ook als de staking doorgezet wordt) er niet meer zo toe; ??n van de twee resterende wedstrijden winnen volstaat. Jammer dat Valencia de voorsprong niet kon vasthouden en het nog mooier kan maken. Ik heb niet de hele wedstrijd gezien, maar ik kreeg toch een asi, asi, gana el Madrid-indruk (al slaagde dit niet) met een gemakkelijk gegeven strafschop, vijf minuten blessuretijd en een paar seconden voor het verstrijken van die vijf minuten nog een vrijetrap op een erg gevaarlijke plaats.
 
Bovenaan