Primera División

Marc070987

Member
Ik verwacht morgen een eenvoudige overwinning van Athletic. Traditioneel is Las Palmas een ploeg die weinig punten pakt in uitwedstrijden. Over heel 2015 heeft Las Palmas slechts 3 uitwedstrijden gewonnen, 7x werd het een gelijkspel en werd er liefst 12 maal verloren. Daarnaast missen we 7 spelers, waarvan er normaal gesproken 5 basisspelers zijn. Javi Castellano, Bigas, ?ngel L?pez, Hern?n, Willian Jos? en Antolin Alcaraz zijn geblesseerd, terwijl we ook Roque Mesa moeten missen vanwege een schorsing. Athletic is normaal gesproken al veels te sterk voor onze sterkste 11, dus veel verwacht ik er niet van. Een puntje zou al heel erg mooi zijn, zeker als we daarna thuis winnen van M?laga. De bekerwedstrijden tegen Eibar vergeten we dan maar even, als we die met onze wisselspelers en Las Palmas B talenten spelen vind ik het best.

Als ik aan Athletic uit denk dan denk ik aan deze beelden:

 
G

Gast

Guest
Haha, mooie beelden, voor jullie dan :-D.

Athletic heeft de traditie om tegen ploegen als Las Palmas thuis (punten) te verliezen. Altijd als Athletic een stap kan maken en alles wijst op 'eenvoudige' winst dan gaat het mis. Vorig jaar nog won Granada bijvoorbeeld haar eerste wedstrijd van het seizoen in San Mam?s, op speeldag 12 ergens ofzo.

Maar ben het met je eens, normaal gesproken zou het 2-0 moeten worden.

0-as816.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
SD Eibar begint het jaar in ieder geval goed met een klinkende overwinning van 0-4 bij Real Betis. Hopelijk dat SD Eibar dit keer wel het kan volhouden tot het einde van de competitie.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik had meer een stormloop van Valencia verwacht nu. Vanwaar die angst?
 
G

Gast

Guest
Heerlijke pot weer in Mestalla, jammer dat Negredo die bal niet even breed geeft...

Athletic heeft de traditie om tegen ploegen als Las Palmas thuis (punten) te verliezen. Altijd als Athletic een stap kan maken en alles wijst op 'eenvoudige' winst dan gaat het mis.

...

Wat een deceptie weer.
 

Marc070987

Member
Gisteren speelde Las Palmas met 2-2 gelijk tegen Athletic in het eigen San Mames. Vooraf gezien een wedstrijd waar je van moet genieten, want het is niet veel ploegen gegeven om daar punten te pakken. Zeker als je 7 spelers mist, waarvan er 5 zeker in de basis zouden spelen. Dus speelden we met het gelegeheidsduo Garrido en David Garcia achterin. Die laatste kreeg een bal tegen de hand en Athletic kreeg een makkelijke maar terechte strafschop, dus kwam Athetlic vroeg op voorsprong. In de tweede helft kwam Las Palmas op gelijke hoogte door een doelpunt van Vicente Gomez. Lang konden we niet genieten van dit doelpunt, want 5 minuten later stond Athetlic alweer voor. WIlliams scoorde na een driedubbele fout achterin bij Las Palmas. Tot 2x toe zwak uitverdedigen van Viera en daarna Culio waarna Dani Castellano ook nog eens onderuit ging. Zo kwam Athletic alweer voor zonder daar echt moeite voor gedaan te hebben. Tana trok de stand weer gelijk en over 90 minuten gezien een terechte uitslag. Op naar M?laga.

Nog wat beelden van dit duel:


De mooiste goal van dit weekend werd gemaakt in Sevilla, waar Borja Baston ( die in de belangstelling stond van Las Palmas en wilde komen, maar het bestuur koos voor Willian Jose..... tja) het slotakkoord gaf door deze geweldige 0-4 binnen te schieten tegen een zwak Betis. Betis presteerde lange tijd boven verwachting met een plekje in de middenmoot, nu zakken ze daar toch langzaam af richting de ploegen die strijden voor lijfsbehoud.

 

Raul

Well-known member
Diverse bronnen melden dat Benitez is ontslagen. Ik wist al dat Perez, na Sociedad, Benitez wilde ontslaan. Nu is het toch zo ver melden de bronnen, check zelf maar op google. Zidane neemt het over tot aan het einde van he seizoen. De weg is dus vrij naar Valencia en ik zie Benitez ook graag terug.
 

Raul

Well-known member
Ja, ik ook. Ik denk dan toch, dat je weet wat je aanstelt toch? En plus krijg je bij Real echt geen tijd om iets te bouwen, echt niet. En vooral met die arrogante spelers die ze hebben. Benitez is toch echt een man van de club maar coach is te hoog gegrepen voor hem. Benitez past perfect bij subtoppers als Napoli, Valencia, Liverpool en ga zo maar door. Daar krijg je tijd voor maar bij Real echt niet. Zidane is trouwens de perfecte man, als persoonlijkheid dan om hier wat van te maken. Trouwens zo slecht staan ze er echt niet voor, alles is nog mogelijk.
 
G

Gast

Guest
Wat een heerlijke goal van die Bast?n, en er waren nog eibartarras op de tribune ook :-D. Hoe langer hun sprookje duurt, hoe leuker het wordt!
 
Bovenaan