Al na drie minuten krijgt de keeper van Athletic Bilbao rood, omdat hij de doorgebroken Suarez neerhaalde. Volgens de regels niet onterecht, maar ik vind het altijd zo zuur. Geef die man geel en een penalty tegen.
Wat kost een seizoenskaart?
Wat betekent Naciente? En is dit dan voor alle thuiswedstrijden behalve Real en Barca?Renovaciones zijn de prijzen voor mensen die al een seizoenkaart hadden en nuevos abonados zijn de mensen die een nieuwe seizoenkaart wilden hebben. Flinke prijzen dus.
Wat betekent Naciente? En is dit dan voor alle thuiswedstrijden behalve Real en Barca?
Ok?, ik vind het op zich nog wel meevallen voor diegenen die al langer een seizoenskaart hebben. Maar door die 2 toppers wordt het wel aardig prijzig.
El Eibar suma 33 puntos en la Jornada 20. La temporada pasada ten?a 32 al final de la Jornada 37. Aupa Eibar!!!
Al na drie minuten krijgt de keeper van Athletic Bilbao rood, omdat hij de doorgebroken Suarez neerhaalde. Volgens de regels niet onterecht, maar ik vind het altijd zo zuur. Geef die man geel en een penalty tegen.
Jaja alweer 33 punten na 20 speelrondes. Als er niet dusdanig gekke dingen gaan gebeuren als vorig jaar, dan handhaaft Eibar zich nog een jaartje. Echt een enorm knappe prestatie.
Waarom in de 20e minuut dan wel? Overtreding is overtreding.