Primera División

Batigoal

Well-known member
Na gisteravond was dit helemaal onvermijdelijk geworden. Voor Koeman pijnlijk dat hij zijn droomploeg in een negatieve periode mocht leiden en niet in seizoenen dat het (financieel) goed ging.

Niet verrassend de geruchten dat Laporta al contact heeft gehad met Xavi. Dat wordt een gok; een grotere clubheld dan Koeman dus het krediet zal groot zijn, maar hij heeft alleen 2 jaar Al-Sadd als ervaring.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Koeman had gewoon in juli moeten bedanken. Was ie met een prijs op zak en via de voordeur vertrokken. Nu werd ie al snel weer de zure zeikzak die hij ook bij PSV en AZ was. Jammer.
 

Mario

Well-known member
Dit gaat sowieso ook gevolgen hebben voor Luuk de Jong, en wellicht ook Depay. De eerste komt onder Xavi niet meer aan de bak vrees ik.
 

Kielse Rat

Well-known member
Niet verrassend de geruchten dat Laporta al contact heeft gehad met Xavi. Dat wordt een gok; een grotere clubheld dan Koeman dus het krediet zal groot zijn, maar hij heeft alleen 2 jaar Al-Sadd als ervaring.
Een clublegende coach maken is volgens mij al even vaak goed als slecht uitgedraaid.
 

Batigoal

Well-known member
Barcelona kwam in het eerste duel zonder Koeman niet verder dan 1-1 tegen Alaves.
Met weer eens een goal van Depay en die schoot hij lekker in. Maar het is verder nog niet veel.

Simeone trouwens maar weer eens met een rode kaart en wederom puntverlies voor Atletico. Real aan kop, maar ook niet overtuigend. Een titel voor een andere club zou mooi zijn. Wellicht voor één van de clubs uit Sevilla?
 

JMD

Well-known member
Een titel voor een andere club zou mooi zijn. Wellicht voor één van de clubs uit Sevilla?
Jep. Of Sociedad of Athletic Bilbao, beetje jaren '80 revisited.
Laten die 4 clubs maar in de top 4 eindigen... :) Wordt een leuke CL dan komend seizoen.
 

Makanaky

Well-known member
Atletico met 2 vingers in de neus. Ik vond ze zondag erg goed spelen tegen een in vorm verkerend Betis (3-0).
Op basis vd volle 90 minuten overigens.
 
Bovenaan