Hij wordt jullie nieuwe trainer in Eindhoven.Hopelijk wordt het gezeik in de media nu een stuk minder.
Die trein is al voorbij gereden.Hij wordt jullie nieuwe trainer in Eindhoven.
Prima, dan zetten we Schmidt wel op de sneltrein naar Duitsland.Hij wordt jullie nieuwe trainer in Eindhoven.
Koeman had gewoon in juli moeten bedanken. Was ie met een prijs op zak en via de voordeur vertrokken. Nu werd ie al snel weer de zure zeikzak die hij ook bij PSV en AZ was. Jammer.
Laten we het hopen, het is natuurlijk absurd dat hij uberhaupt minuten krijgt daar.Dit gaat sowieso ook gevolgen hebben voor Luuk de Jong, en wellicht ook Depay. De eerste komt onder Xavi niet meer aan de bak vrees ik.
Een clublegende coach maken is volgens mij al even vaak goed als slecht uitgedraaid.Niet verrassend de geruchten dat Laporta al contact heeft gehad met Xavi. Dat wordt een gok; een grotere clubheld dan Koeman dus het krediet zal groot zijn, maar hij heeft alleen 2 jaar Al-Sadd als ervaring.
Met weer eens een goal van Depay en die schoot hij lekker in. Maar het is verder nog niet veel.Barcelona kwam in het eerste duel zonder Koeman niet verder dan 1-1 tegen Alaves.
Huh?Simeone trouwens maar weer eens met een rode kaart en wederom puntverlies voor Atletico. Real aan kop, maar ook niet overtuigend. Een titel voor een andere club zou mooi zijn. Wellicht voor één van de clubs uit Sevilla?
Lol ja ik zat niet naar de datum te kijken.
Jep. Of Sociedad of Athletic Bilbao, beetje jaren '80 revisited.Een titel voor een andere club zou mooi zijn. Wellicht voor één van de clubs uit Sevilla?