Primera División

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij maakt er geen vijf, maar Messi zet na zijn invalbeurt een loodzware wedstrijd wel even op grandioze wijze naar zijn hand.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een scheids. 4x hands over het hoofd gezien. Het was lang wachten op een beetje spektakel vanavond, maar Messi had aan een half uurtje voldoende.
 

Marc070987

Member
Wat speelde Las Palmas vanavond een geweldige wedstrijd! Als leeuwen gevochten en gestreden voor elke meter. Het resultaat mag er dan ook zijn, een 3-3 gelijkspel in het Bala?dos tegen Celta. De wedstrijd kon voor Las Palmas niet rampzaliger beginnen als vanavond, binnen 10 minuten werd Javi Varas (onze doelman) met rood van het veld gestuurd en de daarbij behorende penalty werd benut door Orellana. Een minuut of 7 later vergrootte Celta de voorsprong en leek de promovendus af te stevenen of gigantische nederlaag. Zo ver kwam het niet, want na de tweede goal van Celta kwam Las Palmas beter in de wedstrijd en wist via Araujo zelfs de eerste treffer van het seizoen te maken. Door deze goal werd het weer een wedstrijd.

Al na 3 minuten in de tweede helft herstelde Nolito de marge van 2 weer, dan heb je toch het idee dat het gespeeld is. Na een uurtje spelen gooide Araujo de bal het vijfmeter gebied in en werd die bal een Celta speler binnen gewerkt: 3-2. Een kwartiertje voor tijd gebeurd dan toch het onmogelijke, linksback David Simon schoof de bal na een uitstekende combinatie beheerst binnen en bracht de stand daarmee op 3-3. Het laatste kwartier zette Celta aan voor een slotoffensief om toch die 3 punten in eigen huis te houden. Dat leverde een aantal kansjes op, maar de beste mogelijkheden waren voor Las Palmas. Een aantal keer stond het 4 tegen 2, maar ontbrak net die laatste pass. Waarschijnlijk vanwege de vermoeidheid.

Een punt pakken tegen Celta in het Bala?dos is niet veel ploegen gegeven, zeker niet als je binnen 20 minuten 2-0 achterstaat en met 10 man speelt. Man van de wedstrijd was in mijn ogen Jonathan Viera, wat speelde hij een geweldige pot.

Volgende week spelen we thuis tegen Rayo. Voor mij een prachtige wedstrijd, ??ntje waar ik met gemengde gevoelens naar zal kijken. Las Palmas is en blijft mijn favoriete club in Spanje, maar na een jaar in Madrid gewoond te hebben en een seizoenkaart van Rayo gehad te hebben heeft die club ook een speciaal plekje in mijn hart gekregen.
 
G

Gast

Guest
Knap Marc, ben je erbij volgende week?

Athletic boekte haar eerste overwinning, thuis tegen Geta werd het voor 39003 toeschouwers 3-1. Nu op voor Augsburg a.s. donderdag.
De wedstrijd van gisteren was de 300e van Carlos Gurpegi, huidig aanvoerder en een ?cht clubicoon, zoals er in Bilbao meer dan ergens anders rondlopen.

 

Marinos

Well-known member
Hebben we hier op het forum ook iemand die Valencia een warm hart toe draagt? Of iets weet over in hoeverre wedstrijden wel of niet uitverkocht raken?
 

Maasveld

Well-known member
Hebben we hier op het forum ook iemand die Valencia een warm hart toe draagt? Of iets weet over in hoeverre wedstrijden wel of niet uitverkocht raken?
Maat van me is momenteel in Valencia en ik geloof dat hij wel van plan was om te gaan dit weekend. Kaartjes waren wel aardig prijzig zei hij. Ik zal eens informeren.
 

Xisco

Member
Hebben we hier op het forum ook iemand die Valencia een warm hart toe draagt? Of iets weet over in hoeverre wedstrijden wel of niet uitverkocht raken?

Ra?l, maar die is al een tijdje spoorloos. Op zich is Mestalla nogal groot, dus snel uitverkocht zal het stadion voor de gemiddelde wedstrijd niet snel raken. Een paar jaar geleden heb ik zelf nog geen drie uur voor de wedstrijd een kaartje gekocht, destijds voor Valencia tegen Sporting.
 

Marc070987

Member
Knap Marc, ben je erbij volgende week?

Helaas niet :( ik kon geen vrij krijgen op mijn werk, de return in februari in Vallecas ben ik er waarschijnlijk wel bij.

Hebben we hier op het forum ook iemand die Valencia een warm hart toe draagt? Of iets weet over in hoeverre wedstrijden wel of niet uitverkocht raken?

Een aantal jaar geleden ben ik in Valencia geweest en heb toen de wedstrijd tegen Real Betis bezocht. Bij Valencia is het heel eenvoudig om aan kaartjes te kopen en voor Spaanse begrippen weinig geld. Toendertijd was ik een tientje kwijt voor een plek op de 2e ring achter de goal (Xicotet alto) en vanaf die plek kan je de wedstrijd gewoon perfect volgen.
 

Maasveld

Well-known member
Die maat van me is vandaag daar geweest, de goedkoopste kaarten waren 45 euro en al uitverkocht. De nu goedkoopst beschikbare kaarten zijn 60 euro.
 

Ska P 187

Well-known member
Bwah en dan mar hopen dat je van der Vaart kunt zien schitteren of zit die nog vol eh is die nog geblesseerd?
 

Marinos

Well-known member
Die maat van me is vandaag daar geweest, de goedkoopste kaarten waren 45 euro en al uitverkocht. De nu goedkoopst beschikbare kaarten zijn 60 euro.
Voor welke pot? Wij willen met een ploegje in februari naar de pot tegen Espanyol gaan.
 

Maasveld

Well-known member
Real Betis. Er zijn overigens bij de Viagogo's van de wereld wel een stuk goedkopere kaarten te krijgen, maar via de offici?le kanalen is het vrij prijzig dus.
 
Bovenaan