Premier League

JMD

Well-known member
Goal Arsenal afgekeurd omdat De Gea op de grond ligt nadat een medespeler (Fred) op zijn teen was gaan staan...
 

JMD

Well-known member
Liverpool wint in extremis in wolverhampton en gaan ove4 Chelsea heen, da5 eerder vandaag met 3-2 verloor bij west ham.

Man City trapt over een half uur af bij watford
 

Batigoal

Well-known member
Newcastle dat zowaar voor de eerste keer dit seizoen wint en daardoor hebben ze aansluiting bij de rest.
 

JMD

Well-known member
Marcel Brands weg bij Everton
Ook hem is het dus niet gelukt om Everton de aansluiting naar boven te laten vinden.... Misschien dat de Evertonbazen eens iets realistischer moeten worden en snappen dat 'top 6 aanvallen' niet zo realistisch is voor de club van de blauwe zijde van liverpool.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Twaalfde en tiende is dan weer niet heel erg goed. Nu staan ze zestiende. Lijkt erop dat het onder Brands er niet op vooruit is gegaan.
 

Miramar

Well-known member
Ook hem is het dus niet gelukt om Everton de aansluiting naar boven te laten vinden.... Misschien dat de Evertonbazen eens iets realistischer moeten worden en snappen dat 'top 6 aanvallen' niet zo realistisch is voor de club van de blauwe zijde van liverpool.
Nou, dat lukt hun nooit. Newcastle over een jaar misschien wel. Daarna is het wel klaar met een eventuele top 7 aan de macht.

Brands kan naar de KNVB hoor ik....
 

Batigoal

Well-known member
Twaalfde en tiende is dan weer niet heel erg goed. Nu staan ze zestiende. Lijkt erop dat het onder Brands er niet op vooruit is gegaan.
Hij heeft ook helemaal niks anders gedaan heb ik het idee. Vooral veel overbetaald voor spelers die niet meer met winst te verkopen zijn. Zoals ongeveer 15 van de 20 PL-clubs jaarlijks doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Hij heeft ook helemaal niks anders gedaan heb ik het idee. Vooral veel overbetaald voor spelers die niet meer met winst te verkopen zijn. Zoals ongeveer 15 van de 20 PL-clubs jaarlijks doen.

Precies dat. Heel chauvinistisch denken we vaak dat ze in het buitenland gek zijn, maar hij heeft gewoon erg matig werk geleverd.
 

Batigoal

Well-known member
De top 3-ploegen wonnen allen hun wedstrijd door een dubieuze penalty. En alledrie hadden ze meer hulp van de scheidsrechter met twijfelachtige beslissingen (rode kaart Jimenez, mogelijke penalty voor Aston Villa, Chelsea kreeg zelfs twee makkelijke penalties). In ieder geval kunnen ze nu geen van allen klagen dat de ander geluk had!

Het blijft toch opmerkelijk dat zo'n groot voetballand zulke dramatische scheidsrechters voortbrengt.
 

ALenstra

Well-known member
Ik vond die Raul Jimenez ook niet erg slim. Eerst geel pakken voor een overtreding en direct daarna weer geel voor hinderen bij de vrije trap.
 

JMD

Well-known member
Twaalfde en tiende is dan weer niet heel erg goed. Nu staan ze zestiende. Lijkt erop dat het onder Brands er niet op vooruit is gegaan.
Nee, maar wat ik in de VI las is dat Brands daar niks mocht bepalen. Transfers werden buiten hem om geregeld... Hij werd al door de VI-columnist 'chef lege dozen' genoemd.
 

JMD

Well-known member
De top 3-ploegen wonnen allen hun wedstrijd door een dubieuze penalty. En alledrie hadden ze meer hulp van de scheidsrechter met twijfelachtige beslissingen (rode kaart Jimenez, mogelijke penalty voor Aston Villa, Chelsea kreeg zelfs twee makkelijke penalties). In ieder geval kunnen ze nu geen van allen klagen dat de ander geluk had!
Dat penalty-appeal van Villa vond ik nou niet heel erg sterk staan eerlijk gezegd.

Ik vond die Raul Jimenez ook niet erg slim. Eerst geel pakken voor een overtreding en direct daarna weer geel voor hinderen bij de vrije trap.
Vaak komen ze er dan juist mee weg omdat een scheids dan niet snel een 2e gele kaart geeft. Misschien gokte hij daar op.
 
Bovenaan