Premier League

Batigoal

Well-known member
De best betaalde amateurspeler ter wereld liet zich tegen Watford ook weer van zijn beste kant zien. En hij had de critici toch nog zo de mond gesnoerd afgelopen week door te scoren tegen grootmacht Albanië.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Kijken of hij zijn plaats op de bank weet te behouden of hij naar de tribune verhuist.
 

JMD

Well-known member
De best betaalde amateurspeler ter wereld liet zich tegen Watford ook weer van zijn beste kant zien. En hij had de critici toch nog zo de mond gesnoerd afgelopen week door te scoren tegen grootmacht Albanië.
Daar zit echt een megaverschil tussen wat hij in het shirt van Engeland of dat van Man United doet. Wat een gepruts gisteren.
 

JMD

Well-known member
Maar wie gaat in hemelsnaam dit Man United over willen nemen??? Je moet toch wel heel suïcidaal zijn om dat als coach te willen (aan de andere kant: de ontslagvergoedingen zijn prettig)....
 

JMD

Well-known member
Spurs stond 0-1 achter tegen Leeds, maar draait het in de 2e helft snel om, 2-1.

Volgende week trouwens Chelsea - Man United...
 

Batigoal

Well-known member
Maar wie gaat in hemelsnaam dit Man United over willen nemen??? Je moet toch wel heel suïcidaal zijn om dat als coach te willen (aan de andere kant: de ontslagvergoedingen zijn prettig)....
Dat valt wel mee. Man Utd heeft een goede selectie, maar wel eentje waar meerdere grote namen onderpresteren en veeeel meer uit te halen valt. Beetje vergelijkbaar met Chelsea onder Lampard. Tuchel doet het met dezelfde selectie uitstekend en dat effect verwacht ik bij Manchester United ook wel eigenlijk zodra ze een trainer hebben die ze naar hun kwaliteiten weet te laten voetballen.
 

Batigoal

Well-known member
Nou ja, ik vind de verdediging wel redelijk beperkt hoor. Daar liep mi bij Chelsea wel wat meer kwaliteit rond.
Net zoals Tuchel na een halfjaar zijn aanval met 1 topper mocht versterken (Lukaku) kan Man Utd inderdaad nog een topverdediger gebruiken, maar verder zit er genoeg in om beter te presteren lijkt me.
 
Bovenaan