Premier League

JMD

Well-known member
Sportief kan ik me overigens best begrijpen dat clubs er bang voor zijn. Het geld dat PSG of Man City kunnen uitgeven is echt kinderzakgeld vergeleken met de Saoedische prins.
Klopt. Maar datzelfde was toch ook de angst van bv een Arsenal dat ze niet meer meekonden toen City werd overgenomen.
 

JMD

Well-known member
Arsenal ontsnapt aan een nederlaag tegen palace, de gunners maken in de 95e minuut gelijk
 

ALenstra

Well-known member
Ik heb begrepen dat dit in onderling overleg is gebeurd. Benieuwd welke grote naam er aangetrokken wordt.
 

ALenstra

Well-known member
Paulo Fonseca wordt waarschijnlijk de nieuwe manager van Newcastle United. Ook zou de club Mark Overmars als technisch directeur willen.
 

JMD

Well-known member
Paulo Fonseca wordt waarschijnlijk de nieuwe manager van Newcastle United. Ook zou de club Mark Overmars als technisch directeur willen.
Dat laatste kan Newcastle wel willen, maar dat gaat echt niet gebeuren. Ik geloof best dat Overmars ooit een keer weggaat bij Ajax, maar die staat er nu zo goed op dat die naar veel clubs zou kunnen. Hij legde eerder al Arsenal naast zich neer, terwijl hij daar een goede band (immers gespeeld in Noord Londen) mee heeft, die gaat dan zeker niet naar Newcastle.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik geloof er nu ook niet in hoor maar ik kan me voorstellen dat het einde seizoen in combinatie met de juiste trainer best een uitdaging kan worden voor 'm. Plenty geld qua budget (en voor hemzelf).
 

ALenstra

Well-known member
Voor het geld hoeft Mark het toch niet te doen? De familie Overmars zit goed in de slappe was. Ik zie eerlijk gezegd geen aanleiding voor hem om naar Newcastle te gaan. Bij Ajax zit hij goed.
 
Bovenaan