Premier League

Batigoal

Well-known member
Leuk potje trouwens tussen Brentford en Liverpool. Brentford is sowieso een prima aanwinst voor de Premier League.
 

JMD

Well-known member
Arsenal lijkt het gat naar rivaal SPurs te dichten, het staat 2-0 voor in de Emirates, op die manier komen beide ploegen op 9 uit 6.

Morgen sluit de 6e speelronde met het duel tussen Palace en Brighton, dat is een echte 'derby', voor beide supportersgroepen het belangrijkste duel van het seizoen.


Komende week overigens Liverpool - Manchester City.
 

BlauwVinger

Well-known member
Crystal Palace vs Brighton & Hove Albion. De A23 Derby eindigde in 1-1 en daardoor 'verzuimden' de 'Seagulls' ten koste van de 'Eagles' de koppositie te pakken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ook vandaag weer in de voorbeschouwing de suggestie dat Van de Beek bij Everton heel veel minuten had kunnen maken als die uitleenbeurt niet geblokkeerd was. Maar als ik Everton zie spelen, vraag ik me af hoe hij zich in vredesnaam in de basis zou moeten spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
Opvallend hoe moeilijk Jadon Sancho het heeft bij Man Utd. Is absoluut nog niet in de buurt gekomen van het niveau dat hij had bij Dortmund. Nu hebben ze genoeg spelers die op de flanken uit de voetbal kunnen, maar voor dat geld verwacht je wat meer.

Hwang van Wolves is wél lekker begonnen aan het seizoen. Werd ook uitgelicht hoe goed het klikt met de andere aanvallers van Wolves. Blijft toch opvallend aangezien in de Bundesliga geen knikker raakte.

Norwich haalde gisteren het eerste puntje dit seizoen na een gelijkspel tegen Burnley.
 

Kielse Rat

Well-known member
Zo meteen de topper van de speeldag, de winnaar gaat als leider de interlandbreak in. Chelsea zal uiteraard hopen op een gelijkspel. Hup Liverpool!
 

JMD

Well-known member
0-0 aan de rust en daar mag vooral Liverpool blij mee zijn.
Inderdaad. Die vallen niet mee. Alleen de eerste 10 minuten beter dan City, daarna eigenlijk weggespeeld, alhoewel City pas de laatste 10 minuten echt kansen krijgt. Maar Liverpool komt zo goed als de middellijn niet over, wat ook ligt aan de dramatische passing.
 
Bovenaan