Premier League

JMD

Well-known member
Laat dat ‘lijkt’ maar weg, dit is enkelbreuk of scheenbeenbreuk of beide. Het been ligt er gewoon naast.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Laat dat ‘lijkt’ maar weg, dit is enkelbreuk of scheenbeenbreuk of beide. Het been ligt er gewoon naast.
Pff ja... Die eerste post plaatste ik toen ik het moment nog niet teruggezien had. In Engeland herhalen ze dit soort dingen niet, dus moest even wachten tot de beelden op twitter verschenen. Maar 'lijkt' kan inderdaad wel weg nu. Ik vrees zelfs of hij ooit op niveau terug kan komen als hij inderdaad alles gebroken heeft daar.
 

JMD

Well-known member
Pff ja... Die eerste post plaatste ik toen ik het moment nog niet teruggezien had. In Engeland herhalen ze dit soort dingen niet, dus moest even wachten tot de beelden op twitter verschenen. Maar 'lijkt' kan inderdaad wel weg nu. Ik vrees zelfs of hij ooit op niveau terug kan komen als hij inderdaad alles gebroken heeft daar.
Gelukkig komen de meeste spelers na dit soort horrorblessures vaak gewoon terug op hun oude niveau (bij dit soort dingen moet ik altijd denken aan de volleyballer Brecht Rodenburg die zijn scheenbeen brak, maar 3 jaar later Olympisch goud won met het volleybalteam). Maar het kan idd ook zo aflopen als Luc Nilis bij Villa.

Laten we hopen dat het goed komt idd.
 

Maasveld

Well-known member
Gelukkig komen de meeste spelers na dit soort horrorblessures vaak gewoon terug op hun oude niveau (bij dit soort dingen moet ik altijd denken aan de volleyballer Brecht Rodenburg die zijn scheenbeen brak, maar 3 jaar later Olympisch goud won met het volleybalteam). Maar het kan idd ook zo aflopen als Luc Nilis bij Villa.

Laten we hopen dat het goed komt idd.
Scheelt ook wel dat die jongen pas 18 jaar is. Dan herstelt het toch vaak net allemaal wat beter dan bij een 30+er.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jamel

Administrator
Forumleiding
E_GzpK4XMAECbHM
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Apart, zowel Liverpool als half Engeland vond het geen rood voor Struijk, maar hij krijgt toch een schorsing op basis van de blessure.
 

Maasveld

Well-known member
Apart, zowel Liverpool als half Engeland vond het geen rood voor Struijk, maar hij krijgt toch een schorsing op basis van de blessure.
Tja, het is een beetje dubbel. Enerzijds zou het gevolg niet mee moeten wegen. Anderzijds, als je iemand op z'n bek hebt geslagen en diegene overlijdt daardoor zal de straf ook hoger uitvallen dan wanneer diegene alleen een blauwe dop heeft.

EDIT: Ik lees dat Elliot het zelf ook niet eens is met de schorsing.
 

Makanaky

Well-known member
Wat blijft dat Chelsea toch een negatieve schijtploeg. Graven zich ook thuis compleet in. Hup De Bruyne!
 

JMD

Well-known member
City is op weg naar de zege bij Chelsea. Stadgenoot United komt vlak voor tijd 0-1 achter tegen Villa.

Liverpool kan dus vanavond bij winst in West Londen bij Brentford alleen op kop komen.
 
Bovenaan