Klopt. Maar datzelfde was toch ook de angst van bv een Arsenal dat ze niet meer meekonden toen City werd overgenomen.Sportief kan ik me overigens best begrijpen dat clubs er bang voor zijn. Het geld dat PSG of Man City kunnen uitgeven is echt kinderzakgeld vergeleken met de Saoedische prins.
Kon het slechter treffen voor een eerste Premier League wedstrijd in het stadion.Arsenal ontsnapt aan een nederlaag tegen palace, de gunners maken in de 95e minuut gelijk
Dat heb je goed uitgekozen! Moet een mooie ontlading zijn geweest op het einde.Kon het slechter treffen voor een eerste Premier League wedstrijd in het stadion.
Die past natuurlijk bij het sterrenelftal dat ze gaan bouwen.Steve Bruce is zoals verwacht ontslagen bij Newcastle.
Dat laatste kan Newcastle wel willen, maar dat gaat echt niet gebeuren. Ik geloof best dat Overmars ooit een keer weggaat bij Ajax, maar die staat er nu zo goed op dat die naar veel clubs zou kunnen. Hij legde eerder al Arsenal naast zich neer, terwijl hij daar een goede band (immers gespeeld in Noord Londen) mee heeft, die gaat dan zeker niet naar Newcastle.Paulo Fonseca wordt waarschijnlijk de nieuwe manager van Newcastle United. Ook zou de club Mark Overmars als technisch directeur willen.