Premier League

Max

Administrator
Forumleiding
Newcastle schijnt ook niet de stad te zijn waar je wil wonen. Denk dat Overmars voor een andere bestemming gaat.
 

JMD

Well-known member
Ik geloof er nu ook niet in hoor maar ik kan me voorstellen dat het einde seizoen in combinatie met de juiste trainer best een uitdaging kan worden voor 'm. Plenty geld qua budget (en voor hemzelf).
Maar wat heb je daar als TD te winnen? Als het goed gaat 'is het geen kunst met al dat geld' en als het slecht gaat staat je baan al heel snel op de tocht.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik kan me best voorstellen dat je het een uitdaging vindt om ook al is er veel geld beschikbaar zo'n club naar de top te brengen. Dat lijkt me nog best een zware klus in de PL met al die topclubs die er al zijn.
Jij dus blijkbaar niet maar er zullen er zat zijn dit dat wel hebben, misschien Overmars ook wel.
 

Batigoal

Well-known member
Een beetje real life Football Manager spelen waarin je van te voren een club eindeloos geld hebt gegeven. Dat is best aanlokkelijk lijkt me. Alleen zo halverwege het seizoen ergens instappen is niet ideaal, maar goed daar kom je ook wel overheen.
 

JMD

Well-known member
Chelsea - Norwich 7-0... De laatste 19 PL-duels van de Canaries leverden 17 nederlagen op en 2 gelijke spelen. Doelsaldo 3-46
 

JMD

Well-known member
Ik kan me best voorstellen dat je het een uitdaging vindt om ook al is er veel geld beschikbaar zo'n club naar de top te brengen. Dat lijkt me nog best een zware klus in de PL met al die topclubs die er al zijn.
Jij dus blijkbaar niet maar er zullen er zat zijn dit dat wel hebben, misschien Overmars ook wel.
We zullen zien...

Ik denk dat Overmars wacht op andere clubs áls hij ooit weggaat. Die zit gebeiteld in Amsterdam
 

JMD

Well-known member
Deze United - Liverpool eindigt in ieder geval niet in 0-0, Keita met de snelle 0-1.
Mooi
 

JMD

Well-known member
En 0-2 op Old Trafford.

Ik stel overigens voor dat de competitieplanners voortaan wel even met elkaar overleggen wanneer ze toppers plannen: Ajax - PSV, El Clasico en United - Liverpool allemaa tegelijk is niet te doen... :) En dan vanavond nog Inter - Juve.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Liverpool speelt echt een waanzinnige eerste helft. Wat een tempo en de ene aanval is nog mooier dan de andere.
 

JMD

Well-known member
Ik kom schermen tekort... :p Dacht (aandachtig hoe United - Liverpool meestal is) dat duel wel even te kunnen laten schieten tov de Clasico en Ajax - PSV, maar ik zat fout...

0-3 al...
 
Bovenaan