Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Verdorie, wedstrijd bij de rust afgezet omdat ik het gevoel had dat ik naar een gespeelde wedstrijd aan het kijken. Die kans moet Liverpool inderdaad grijpen morgen.
Verdorie, wedstrijd bij de rust afgezet omdat ik het gevoel had dat ik naar een gespeelde wedstrijd aan het kijken. Die kans moet Liverpool inderdaad grijpen morgen.
AF en toe Comedy Capers achterin bij Liverpool, maar het komt steeds goed weg. Ook The Foxes kwamen goed weg, want Liverpool had een strafschop verdiend.
Tottenham inmiddels 2-1 voor
Chelsea verliest met 4-0, Arsenal is daardoor op gescoorde goals Chelsea op de ranglijst voorbij. Als Man U gisteren gewonnen had, hadden er 3 ploegen op 47 punten gestaan...
Liverpool is na de eerste 10 minuten hopeloos. Wanneer zijn ze uit Qatar teruggekomen? Het lijkt wel alsof ze vanochtend op John Lennon Airport zijn aangekomen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.