Het vliegveld van Cardiff stelt niks voor, misschien mag er niet eens een fatsoenlijk vliegtuig landen.
Het vliegveld van Cardiff stelt niks voor, misschien mag er niet eens een fatsoenlijk vliegtuig landen.
Ik weet niet hoe klein of groot dat vliegtuig was, maar ik zou mij daar toch iets comfortabeler bij voelen.
Ik ben een jaar of 5 geleden in Cardiff geweest. We zijn toen op Bristol gevlogen, daarna was het nog een kleine 50 mijl met de bus.Vliegt idd niet veel, maar er vliegen wel vliegtuigen van Amsterdam en Parijs naar Cardiff. Daarnaast liggen Birmingham en London op twee en drie uur van Cardiff.
Ik weet niet hoe klein of groot dat vliegtuig was, maar ik zou mij daar toch iets comfortabeler bij voelen.
Ik ben een jaar of 5 geleden in Cardiff geweest. We zijn toen op Bristol gevlogen, daarna was het nog een kleine 50 mijl met de bus.
Dat is ook prima te doen. Maar als ik het eens vergelijk met het kleinste vliegveld Shannon (Ierland) waarop ik ben geland, dan lijkt Cardiff niet kleiner. Shannon is tegenwoordig niet meer rechtstreeks bereikbaar vanaf Amsterdam. Buiten London, Birmingham en Manchester zie ik alleen een vlucht uit Warshau en New York erop staan.
Maar we hebben het hier over een aankoop van 20 miljoen. Op zich niet vreemd dat hij per prive jet wordt opgehaald, maar een business class naar Londen en een chauffeur die hem daar opwacht zou ook niet ongewoon zijn lijkt mij.
Sala nam met zijn keuze voor de Piper Malibu een zw??r risico, bevestigen enkele luchtvaartexperts. Met het toestel gebeurden er in de luchtvaartgeschiedenis al 55 dodelijke ongevallen, waarvan 24 alleen al sinds het jaar 2000. Een huiveringwekkende balans, zegt Alastair Rosenschein, een gewezen piloot.
Dat is best veel voor de veiligste vorm van transport.
Sowieso snapt ik niet zo goed dat je ervoor kiest om milieuonvriendelijk te vliegen terwijl je op 8 uur met de trein zit. Keuze om een priv? jet in te huren is qua milieu al helemaal bizar. Wel een goede kandidaat voor de Darwin- en Karma award.