Premier League

Kielse Rat

Well-known member
Verdorie, wedstrijd bij de rust afgezet omdat ik het gevoel had dat ik naar een gespeelde wedstrijd aan het kijken. Die kans moet Liverpool inderdaad grijpen morgen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Verdorie, wedstrijd bij de rust afgezet omdat ik het gevoel had dat ik naar een gespeelde wedstrijd aan het kijken. Die kans moet Liverpool inderdaad grijpen morgen.

Ja ik ook. En dan lees ik dit... Maar hey, wel heel lekker hoor! Die titel komt behoorlijk dichtbij zo.
 

zwammy

Well-known member
Waarschijnlijk gaat het een weekendje Liverpool worden mochten ze kampioen worden met een vriend. Dit kan ik echt niet gaan missen mocht het gebeuren.
 

JMD

Well-known member
ALs je dit een overtreding vindt is dit natuurlijk gewoon rood. Man? op weg naar de keeper. En Maguire stak echt bewust een voetje uit.

Na de 1-0 heeft Liverpool wel meer balbezit, maar krijgt Leicester toch ook kansen.
 

JMD

Well-known member
AF en toe Comedy Capers achterin bij Liverpool, maar het komt steeds goed weg. Ook The Foxes kwamen goed weg, want Liverpool had een strafschop verdiend.
 

JMD

Well-known member
Tottenham inmiddels 2-1 voor
Chelsea verliest met 4-0, Arsenal is daardoor op gescoorde goals Chelsea op de ranglijst voorbij. Als Man U gisteren gewonnen had, hadden er 3 ploegen op 47 punten gestaan...


Liverpool is na de eerste 10 minuten hopeloos. Wanneer zijn ze uit Qatar teruggekomen? Het lijkt wel alsof ze vanochtend op John Lennon Airport zijn aangekomen.
 

JMD

Well-known member
Net als gisteren valt een kampioenskandidaat ver weg, 1-1.
Tottenham doet het andersom, na een zwakke start pakken ze aan het eind de volle buit.
 

JMD

Well-known member
Net als midweeks pakken de Spurs weer vlak voor tijd de zege, 1-0 tegen Newcastle.
 

Pascallovic

Well-known member
Na 47 seconden 1-0 City. Lachwekkend verdedigd van Arsenal.

Edit: Na 10 minuten de 1-1. City had al een penalty moeten krijgen overigens.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan