Premier League

Pascallovic

Well-known member
Gaat mij erom dat je hier amper overlast mee beperkt. Beetje gekke maatregel vind ik.

En dit neutrale stadion zal wel een fikse huursom krijgen me dunkt?
Nou ja, het scheelt bijna de helft aan toeschouwers. Het zal wel deels helpen. Natuurlijk zal je altijd overlast hebben ook met 50.000 man.

Hoe het financieel zit weet ik niet, maar zonder die huursom blijft dat stadion ook bestaan, dus zij hebben de inkomsten niet per definitie nodig.

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat zal best, maar ik vind het een hypocriete maatregel van Wembley Stadium tegenover omwonenden.

Flinke sommen van Chelsea en Spurs ontvangen en dan met halve maatregelen buurtbewoners laten zien dat je ook erg bezig bent met het beperken van overlast.

JMD

Well-known member
Als je overlast wilt beperken, dan moet je daar niet twee clubs laten spelen. Daar los je meer mee op dan minder toeschouwers toelaten.

Tottenham speelt daar komend seizoen al niet meer, White Hart Lane is als het goed is komende zomer weer klaar voor gebruik.

Ska P 187

Well-known member
50 of 90 000, dat scheelt nogal wat, meer dan een PSV stadion zeg maar. Is toch prima, iedereen wordt er beter van.
Maar het is dus rond voor Chelsea en het verbouwen van het stadion?

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Opvallend, die strenge eisen. Spurs mag elke competitie- en Europese wedstrijd voor 90.000 man spelen. Er zijn alleen beperkingen voor binnenlandse bekerwedstrijden (zoals Spurs v Wimbledon, waar maar 50.000 naartoe mag).

JMD

Well-known member
Opvallend, die strenge eisen. Spurs mag elke competitie- en Europese wedstrijd voor 90.000 man spelen. Er zijn alleen beperkingen voor binnenlandse bekerwedstrijden (zoals Spurs v Wimbledon, waar maar 50.000 naartoe mag).

Kloppen ze dan wel?Lijkt me sterk dat er voor Chelsea andere eisen gaan gelden dan voor Tottenham. Beiden spelen Europees voetbal, dus daar zi het verschil in duels niet in.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Kloppen ze dan wel?Lijkt me sterk dat er voor Chelsea andere eisen gaan gelden dan voor Tottenham. Beiden spelen Europees voetbal, dus daar zi het verschil in duels niet in.

Die eisen bij Spurs kloppen, ik kan zo snel niet vinden of dat ook voor Chelsea zo is.

Bovenaan