Premier League

Kielse Rat

Well-known member
Gewoon de 1 de beste noemen, dan mag de ander in de WK-finale de winnende maken. Iedereen blij in Belgie.

Daar teken ik voor, maakt mij geen zak uit dan wie van de twee men de beste wil noemen en wie de winnende scoort. :duim: Sowieso vind ik het tamenlijk zinloos de twee te vergelijken, want ze zijn verschillende spelers. De Bruyne is meer een regisseur die het spel naar zich toe trekt en verdeelt, Hazard is meer een artiest die elk moment een flits uit zijn schoenen kan gooien om het spel open te breken. Het is dan wel weer al jaren zoeken naar het juiste systeem om de twee complementair te maken. Als onze bondscoach dat in orde krijgt, maken we een goede kans op het WK.
 

JMD

Well-known member
1-1 gebleven na een heerlijke schiettent in de laatste minuten blessuretijd.

Ook Tottenham komt dus niet ongeschonden uit de 4 duels rond Kerst/Nieuwjaar, het was de enige ploeg nog zonder puntverlies in die periode.
 

Kielse Rat

Well-known member
Liverpool lijkt in ieder geval niet lang te wachten met de vervanger van Coutinho aan te trekken: Mahrez zou dicht bij een overstap staan.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat moet je met nog een rechtsbuiten terwijl je een middenvelder hebt verkocht en op rechtsbuiten al de topscorer van de Premier League hebt lopen? Een goeie speler Mahrez, maar niet te vergelijken met Coutinho. Wel weer een beetje in vorm Mahrez in vergelijking met vorig seizoen.
 
Bovenaan