Het maakt me echt geen reet uit. Meestal zit ik toch achterin te genieten van een kouwe klets.
Mij wel. Een beetje vertraging vind ik niet erg, maar 1 uur stilstaan op een weiland naast de A9 zonder dat er enige vooruitgang in zit op een late donderdagavond is niet echt prettig kan ik je zeggen...
Tja, dat is het lot van een provinciale Ajaxfan.
Ik vond het idd een knus stadion, dat ik mooier vond dan ik verwacht had.Wat vond je van Stamford Bridge JMD?
Ik vind het wel een knus stadion. Heeft wel iets.
Chelsea mag op Wembley maximaal 50.000 toeschouwers ontvangen voor een thuisduel, ze krijgen een uitzondering van max 90.000 voor de wedstrijden tegen Arsenal, Liverpool, Spurs en Man U/C. Dit omdat Wembley maar een x-aantal keer per jaar meer dan 50.000 toeschouwers mag hebben (overlast?)
Belachelijke regeling.
Belachelijke regeling.
Jij vind het normaal elke zaterdag 90000 man door je wijk te hebben lopen?
Jij vind het normaal elke zaterdag 90000 man door je wijk te hebben lopen?
Inderdaad belachelijk dat een neutraal stadion probeert om 2 clubs uit de brand te helpen, maar daar bepaalde restricties aan oplegt in verband met mogelijke overlast. Dan kun je inderdaad beter die 2 clubs laten stikken en het zelf laten uitzoeken, terwijl jouw stadion 350 dagen per jaar niet gebruikt wordt.Als je overlast wilt beperken, dan moet je daar niet twee clubs laten spelen. Daar los je meer mee op dan minder toeschouwers toelaten.
Dat ze met die 50.000 man elke week zo'n 10.000 extra toeschouwers hebben dan als ze op Stamford Bridge of White hart lane hadden gespeeld.Ze zullen in die oude stadions toch ook geen 90000 man gehad hebben elke week? Dus wat is nou het verschil voor die clubs?
Inderdaad belachelijk dat een neutraal stadion probeert om 2 clubs uit de brand te helpen, maar daar bepaalde restricties aan oplegt in verband met mogelijke overlast. Dan kun je inderdaad beter die 2 clubs laten stikken en het zelf laten uitzoeken, terwijl jouw stadion 350 dagen per jaar niet gebruikt wordt.