Premier League

gevegt

Well-known member
Het maakt me echt geen reet uit. Meestal zit ik toch achterin te genieten van een kouwe klets.

JMD

Well-known member
Het maakt me echt geen reet uit. Meestal zit ik toch achterin te genieten van een kouwe klets.

Mij wel. Een beetje vertraging vind ik niet erg, maar 1 uur stilstaan op een weiland naast de A9 zonder dat er enige vooruitgang in zit op een late donderdagavond is niet echt prettig kan ik je zeggen...

gevegt

Well-known member
Mij wel. Een beetje vertraging vind ik niet erg, maar 1 uur stilstaan op een weiland naast de A9 zonder dat er enige vooruitgang in zit op een late donderdagavond is niet echt prettig kan ik je zeggen...

Tja, dat is het lot van een provinciale Ajaxfan.

JMD

Well-known member
Tja, dat is het lot van een provinciale Ajaxfan.

Dat was bij AZ... :p Ik ga wel vaker vreemd... (eerder dit seizoen al bij Feyenoord, alleen bij Ajax ben ik nog nooit geweest (wel in de ArenA bij Oranje, en heb Ajax natuurlijk gezien bij PSV - Ajax)) (en van het weekend nog bij Chelsea - Stoke, waarmee de link naar dit topic weer gelegd is)

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat vond je van Stamford Bridge JMD?

Ik vind het wel een knus stadion. Heeft wel iets.

JMD

Well-known member
Wat vond je van Stamford Bridge JMD?

Ik vind het wel een knus stadion. Heeft wel iets.
Ik vond het idd een knus stadion, dat ik mooier vond dan ik verwacht had.

Maar goed, over 5 maanden verleden tijd, dan gaat het plat (wat ook de reden was dat ik er nu naartoe ging)

Satyr

Administrator
Forumleiding
Chelsea mag op Wembley maximaal 50.000 toeschouwers ontvangen voor een thuisduel, ze krijgen een uitzondering van max 90.000 voor de wedstrijden tegen Arsenal, Liverpool, Spurs en Man U/C. Dit omdat Wembley maar een x-aantal keer per jaar meer dan 50.000 toeschouwers mag hebben (overlast?)

JMD

Well-known member
Chelsea mag op Wembley maximaal 50.000 toeschouwers ontvangen voor een thuisduel, ze krijgen een uitzondering van max 90.000 voor de wedstrijden tegen Arsenal, Liverpool, Spurs en Man U/C. Dit omdat Wembley maar een x-aantal keer per jaar meer dan 50.000 toeschouwers mag hebben (overlast?)

En voor de CL-duels.

Hetzelfde geldt nu ook voor Tottenham. Heeft er mee te maken dat Wembley maar een x-aantal keer per jaar meer dan 50.000 toeschouwers mag trekken (overeenkomst met de 'buurt'). Er zijn natuurlijk al concerten, duels van Engeland, FA Cup Final + halve finale, League Cup final, playofffinales (3, waarvan zeker die om promotie naar PL altijd compleet uitverkocht is), Johnston Paint Trophy final(of heet dat ding nu weer gewoon de EFL Trophy?), FA Trophy Final, dus voor Chelsea blijft er weinig over...

JMD

Well-known member
Belachelijke regeling.

En het is ook niet zo dat dat stadion er pas kort staat... Bijna 100 jaar inmiddels.
Verder zijn ze wel de hele omgeving van het stadion aan het volbouwen (toen ik in 2008 bij Wembley was kon je vanaf het metrostation de hele omgeving zien, inmiddels zie je alleen Wembley Way nog, de rest is allemaal volgebouwd), dat kan blijkbaar wel...

PES5

Administrator
Forumleiding
Jij vind het normaal elke zaterdag 90000 man door je wijk te hebben lopen?

Als je overlast wilt beperken, dan moet je daar niet twee clubs laten spelen. Daar los je meer mee op dan minder toeschouwers toelaten.

Pascallovic

Well-known member
Als je overlast wilt beperken, dan moet je daar niet twee clubs laten spelen. Daar los je meer mee op dan minder toeschouwers toelaten.
Inderdaad belachelijk dat een neutraal stadion probeert om 2 clubs uit de brand te helpen, maar daar bepaalde restricties aan oplegt in verband met mogelijke overlast. Dan kun je inderdaad beter die 2 clubs laten stikken en het zelf laten uitzoeken, terwijl jouw stadion 350 dagen per jaar niet gebruikt wordt.

Eef de Kip

Well-known member
Ze zullen in die oude stadions toch ook geen 90000 man gehad hebben elke week? Dus wat is nou het verschil voor die clubs?

Pascallovic

Well-known member
Ze zullen in die oude stadions toch ook geen 90000 man gehad hebben elke week? Dus wat is nou het verschil voor die clubs?
Dat ze met die 50.000 man elke week zo'n 10.000 extra toeschouwers hebben dan als ze op Stamford Bridge of White hart lane hadden gespeeld.

PES5

Administrator
Forumleiding
Inderdaad belachelijk dat een neutraal stadion probeert om 2 clubs uit de brand te helpen, maar daar bepaalde restricties aan oplegt in verband met mogelijke overlast. Dan kun je inderdaad beter die 2 clubs laten stikken en het zelf laten uitzoeken, terwijl jouw stadion 350 dagen per jaar niet gebruikt wordt.

Gaat mij erom dat je hier amper overlast mee beperkt. Beetje gekke maatregel vind ik.

En dit neutrale stadion zal wel een fikse huursom krijgen me dunkt?

Bovenaan