Je betaald de hoofdprijs voor een kaartje en dan zoek je een gratis plekje voor je auto.
Ik begrijp dat niet.
Het is gewoon heel simpel: je bent net zo snel vanaf het stadion op de plek waar ik nu meestal sta als in de parkeergarage. Maar vanaf waar ik nu sta ben ik (veel) sneller de stad uit (1 verkeerslicht en ik zit op de binnenring en dan zonder verkeerslichten op de snelweg) dan als ik in de parkeergarage sta. Vaak zit ik binnen 10 minuten op de snelweg vanaf waar ik sta, en heb ook wel eens 5 minuten nadat ik de auto startte op de snelweg gezeten.
Betalen voor een parkeerplek zal me bij een voetbalduel (of theater/concertbezoek) echt een rotzorg zijn of dat moet, maar dit is gewoon veel handiger.
Achter Strijp S is allemaal betaald, Groenewoud is betaald. Weet niet wat de feministenwijk is.
Alleen de Limbeek niet, ook wel vreemd dat alleen Strijp nog zo'n stuk niet betaald parkeren heeft.
Limbeek dus. Die wijk met Clara Wichmannstraat, Roosje Vosstraat etc. Dat waren allemaal dames die (in een tijd dat dat niet gewoon was) 'aan de top' kwamen.
Had ook al lopen zoeken naar zo'n kaart als die jij gaf in de link, maar kon hem niet vinden. Maar inderdaad, wat een idioot parkeerplan in Eindhoven. Meestal gaat het in 'schillen', hier is meer een lapjesdeken.
On-topic: Liverpool gewonnen, Man United gewonnen (bij Everton), morgen is het de beurt aan City (thuis tegen Watford) en Tottenham (naar Swansea), woensdag Arsenal - Chelsea en donderdag mag Tottenham zijn inhaalduel tegen West Ham nog spelen. Vanaf vrijdag dan de FA Cup (t/m maandag) en dan dinsdag en woensdag de 1/2 finale Carabao Cup.