Premier League

Maasveld

Well-known member
Salah buigt met twee goals de achterstand om in een voorsprong. Wat een ernstig goede aankoop is dat toch.
Toen ze hem kochten dacht ik dat het weer zo'n typische Liverpool-aankoop zou worden. Veel teveel betalen voor middelmaat. Blijkbaar zit ik er ook wel eens naast.

Pascallovic

Well-known member
Pogba boort United de voorsprong door de neus, door de bal voor de lijn vanuit buitenspel positie nog aan te raken bij een hoekschop. Als ie eraf blijft was ie er waarschijnlijk ook in gegaan.

zwammy

Well-known member
Coutinho zal wel voor een 180 weggekocht worden en dan koopt Liverpool weer een brasspeler als Janssen of een andere braskloot voor teveel geld.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Toen ze hem kochten dacht ik dat het weer zo'n typische Liverpool-aankoop zou worden. Veel teveel betalen voor middelmaat. Blijkbaar zit ik er ook wel eens naast.

Laatste jaren is Liverpool wel wat gelukkiger met z'n aankopen. Ik vind Man? ook een schot in de roos, bijvoorbeeld.

Maar hoe goed Salah het doet, dat had denk ik niemand verwacht. Kwestie van tijd voor er een club gaat zijn die hem voor minimaal 100 miljoen van Liverpool wil gaan kopen.

zwammy

Well-known member
Klopt, 2 gelukkige keuzes samen met natuurlijk Coutinho en Firminho die als het ware gratis opgehaald zijn.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Type Can. Grote kerel die ook nog redelijk kan ballen. Kan ook wel een goal maken.

Batigoal

Well-known member
Vergeet niet dat Goretzka nog maar 22 is he. Die kan zich echt nog wel groeien, alleen dan moet hij nu de stap maken.

Mooi om te zien dat Salah zich zo goed heeft ontwikkeld. Kan me hem nog herinneren van FC Basel paar jaar geleden. Toen was het al een leuke speler, maar hij is wel een voorbeeld van een speler die zich geleidelijk blijft ontwikkelen.

Janssen

Well-known member
Arme Liverpool fans. Een middelmatige verdediger voor veel te veel geld halen en dan binnen een week je beste speler verkopen aan Barcelona.

Batigoal

Well-known member
Ze kunnen de opbrengst van de transfer van Coutinho beter spenderen aan een fatsoenlijke doelman.

zwammy

Well-known member
Mooi, ff 185 voor Coutinho vangen en dan kunnen we van de zomer Barcelona weer versterken met Salah voor 225 miljoen. Kunnen we weer braskutten voor achterin en de goal voor kopen :duim:

Batigoal

Well-known member
Gabriel Jesus valt geblesseerd en in tranen uit bij Man City tegen Crystal Palace. Het zou me niets verbazen dat ze nu al Alexis Sanchez gaan halen mocht Jesus zwaar geblesseerd zijn.

Bovenaan