Pascallovic
Well-known member
Verbetering t.o.v. wat er nu loopt. Wie zou wat jou betreft een goede en betaalbare optie voor Liverpool zijn?Dat hoop ik niet voor Liverpool.
Verbetering t.o.v. wat er nu loopt. Wie zou wat jou betreft een goede en betaalbare optie voor Liverpool zijn?Dat hoop ik niet voor Liverpool.
Unnerstall natuurlijk.Verbetering t.o.v. wat er nu loopt. Wie zou wat jou betreft een goede en betaalbare optie voor Liverpool zijn?
Balbezit 72 om 28, aantal schoten 23 om 3, maar United is lucky? Vreemd.Lucky United pakt in de toegevoegde minuut nog een punt. Onderin maakte Bournemouth en West Ham er een spektakel van: in de laatste 10 minuten buigde West Ham een 2-1 achterstand om in een voorsprong, maar Bournemouth maakte alsnog gelijk.
Balbezit 72 om 28, aantal schoten 23 om 3, maar United is lucky? Vreemd.
Duurste Nederlander ooit. Duurste verdediger ooit. En spelen bij de mooiste club van de wereld, na Excelsior. Van Dijk heeft een prima kerst.
Kolere, 75 miljoen pond...
Jij vindt Excelsior en Liverpool mooier dan Feyenoord?
Apart. Had ik niet verwacht.
Maar even serieus, 75 miljoen pond is toch een belachelijk bedrag?
Maar even serieus, 75 miljoen pond is toch een belachelijk bedrag?
Maar het is toch veel praktischer om 60 miljoen in een verdediger te steken en 24 miljoen in een keeper? Zou je dat in kwaliteit echt in negatieve zin merken als je het op een andere (lees slimmere) manier investeert?Ook niet te serieus nemen.
Ja. Past mooi in het rijtje Neymar, Dembele, Pogba, Bale.
Aan de andere kant, zoals ik in het transfertopic al zei, wel fijn dat Liverpool nu een beest van een verdediger erbij heeft. Nu nog een goede keeper en het wordt nog eens wat daar.
Maar het is toch veel praktischer om 60 miljoen in een verdediger te steken en 24 miljoen in een keeper? Zou je dat in kwaliteit echt in negatieve zin merken als je het op een andere (lees slimmere) manier investeert?
Je kent mijn probleem op internet...Ook niet te serieus nemen.