Premier League

JMD

Well-known member
Man Utd - Burnley na een half uur 0-2. Goed Burnley is erg in vorm, maar dit is toch wel verrassend.

Kielse Rat

Well-known member
Lucky United pakt in de toegevoegde minuut nog een punt. Onderin maakte Bournemouth en West Ham er een spektakel van: in de laatste 10 minuten buigde West Ham een 2-1 achterstand om in een voorsprong, maar Bournemouth maakte alsnog gelijk.

gevegt

Well-known member
MotD laat zien dat het voetbal op dat eiland onder de top tien, nog steeds niet heel goed is.

Maasveld

Well-known member
Lucky United pakt in de toegevoegde minuut nog een punt. Onderin maakte Bournemouth en West Ham er een spektakel van: in de laatste 10 minuten buigde West Ham een 2-1 achterstand om in een voorsprong, maar Bournemouth maakte alsnog gelijk.
Balbezit 72 om 28, aantal schoten 23 om 3, maar United is lucky? Vreemd.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Duurste Nederlander ooit. Duurste verdediger ooit. En spelen bij de mooiste club van de wereld, na Excelsior. Van Dijk heeft een prima kerst.

DSEknmxWkAE13Tz.jpg:large

JMD

Well-known member
Duurste Nederlander ooit. Duurste verdediger ooit. En spelen bij de mooiste club van de wereld, na Excelsior. Van Dijk heeft een prima kerst.

DSEknmxWkAE13Tz.jpg:large

Kolere, 75 miljoen pond...

Jij vindt Excelsior en Liverpool mooier dan Feyenoord?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Apart. Had ik niet verwacht.

Ook niet te serieus nemen. ;)

Maar even serieus, 75 miljoen pond is toch een belachelijk bedrag?

Ja. Past mooi in het rijtje Neymar, Dembele, Pogba, Bale.

Aan de andere kant, zoals ik in het transfertopic al zei, wel fijn dat Liverpool nu een beest van een verdediger erbij heeft. Nu nog een goede keeper en het wordt nog eens wat daar.

Pascallovic

Well-known member
Ook niet te serieus nemen. ;)

Ja. Past mooi in het rijtje Neymar, Dembele, Pogba, Bale.

Aan de andere kant, zoals ik in het transfertopic al zei, wel fijn dat Liverpool nu een beest van een verdediger erbij heeft. Nu nog een goede keeper en het wordt nog eens wat daar.
Maar het is toch veel praktischer om 60 miljoen in een verdediger te steken en 24 miljoen in een keeper? Zou je dat in kwaliteit echt in negatieve zin merken als je het op een andere (lees slimmere) manier investeert?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maar het is toch veel praktischer om 60 miljoen in een verdediger te steken en 24 miljoen in een keeper? Zou je dat in kwaliteit echt in negatieve zin merken als je het op een andere (lees slimmere) manier investeert?

Tuurlijk. Maar dat is vanuit de Nederlandse transfermarkt beredeneerd. Ik ga er zomaar vanuit dat ze bij Liverpool zonder blikken of blozen zo 50 miljoen zouden neerleggen, mocht bijvoorbeeld Jan Oblak op de markt komen. Die clubs hebben zo krankzinnig veel geld, het enige waar ze op moeten letten is dat ze de regels van FFP niet overtreden.

Bovenaan