Premier League

JMD

Well-known member
Het is echt niet ondenkbaar dat die laatste minuut overgespeeld wordt.
Tsja, dan kan Liverpool ook beginnen over dat duel bij Spurs... En ook City zal ongetwijfeld ergens een keer de dupe zijn geweest van een arbitrale dwaling.

Volgende week zondag trouwens om 16.45 de topper tussen Liverpool en Man City
 

JMD

Well-known member
Anfield is echt het meest gehypte stadion ter wereld. Bedenk volgende keer wanneer je het ziet dat 2 op de 3 tickets aan toeristen is verkocht. De rest zijn seizoenkaarthouders die ook de mogelijkheid hebben gehad om hun tickets te verkopen aan toeristen.
Dat is in elk PL-stadion bij een topclub (en ook bij bv Barcelona en Real). Ik ben bij Man U geweest en het leek wel of ik in Azië op de tribune zat. Toen ik in 2016 bij Man City zat kon ik 1 week voor het duel gewoon nog kaartjes krijgen (terwijl City toen al jarenlang meespeelde om de titel).
Het maakt allemaal het gezang er niet minder op... (je wordt alleen gek van al die supporters die drukker bezig zijn met selfies e.d. maken)
 

Joost

Well-known member
Tsja, dan kan Liverpool ook beginnen over dat duel bij Spurs... En ook City zal ongetwijfeld ergens een keer de dupe zijn geweest van een arbitrale dwaling.

Volgende week zondag trouwens om 16.45 de topper tussen Liverpool en Man City
Cruciaal is dat de spelhervatting bij Forest-Liverpool incorrect was. Net wat anders dan een foute beslissing.
 

Joost

Well-known member
Dat is in elk PL-stadion bij een topclub (en ook bij bv Barcelona en Real). Ik ben bij Man U geweest en het leek wel of ik in Azië op de tribune zat. Toen ik in 2016 bij Man City zat kon ik 1 week voor het duel gewoon nog kaartjes krijgen (terwijl City toen al jarenlang meespeelde om de titel).
Het maakt allemaal het gezang er niet minder op... (je wordt alleen gek van al die supporters die drukker bezig zijn met selfies e.d. maken)
Dat is niet helemaal waar. Man Utd heeft 52.000 seizoenkaarthouders op een capaciteit van 71.000. Liverpool 27.000 op een capaciteit van 62.000.
Dat is verschil is echt erg groot.
 

JMD

Well-known member
Dat is niet helemaal waar. Man Utd heeft 52.000 seizoenkaarthouders op een capaciteit van 71.000. Liverpool 27.000 op een capaciteit van 62.000.
Klopt ja, maar om aan een van die andere 35.000 kaartjes te komen moet je wel member van Liverpool FC zijn. Het is natuurlijk niet zo dat de overige 35.000 tickets (overigens is het imo eerlijker om te rekenen met het aantal van 52.000, het stadion is pas net 3 weken uitgebreid tot 62.000, dus logisch dat ze daar geen seizoenkaarten voor verkochten) allemaal voor toeristen zijn, voor de meeste tickets moet je bv gewoon een Liverpool-postcode hebben.

Voor United (en City) kon ik in de General Sale gewoon een kaartje kopen. Voor Liverpool probeer ik dat ook al jaren, maar dat is echt onmogelijk. Alleen via 'package deals' (inclusief een diner/hotel oid) kan je nog aan kaartjes komen als niet-Liverpool member.
 

JMD

Well-known member
Arsenal na 5 minuten al op 0-1 bij Sheffield (en dat was al de 3e flinke kans voor de Gunners).
Als Arsenal met 5 doelpunten verschil of meer wint is het de eerste keer in PL-historie dat een ploeg drie uitduels op rij met minimaal 5 doelpunten verschil wint. En tevens breekt Sheffield United dan ook een record, de eerste ploeg die 3 thuisduels op rij met 5 doelpunten verschil verliest
 

JMD

Well-known member
En 0-3 na 15 minuten... Aangeraakt schot, alles zit tegen, want ook die eigen goal was ook in de categorie 'hoe krijg je dit voor elkaar'...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Auw, haha

67f89a940a3c0b8ddb1394523aa11660.jpg
 

Batigoal

Well-known member
Dat sparen van spelers heeft ook wel geholpen bij Aston Villa. Ze gaan thuis onderuit met 0-4 tegen Tottenham.
 

JMD

Well-known member
Mooi. Afstraffen dat gekloot.

Burnley staat 1-2 voor bij West Ham, begint hier het mirakel voor de ploeg van Turf Moor?
 
Bovenaan