Premier League

JMD

Well-known member
0-1 Stones...Damn

Op de manier zoals Liverpool het tegen Barcelona deed met Origi in 2019
 

JMD

Well-known member
Mooi gevecht eindigt in 1-1. Liverpool na rust veel beter dan man city, maar die raakten wel paal en lat. Gelijkspel terechte uitslag
 

JMD

Well-known member
Speelronde 34: spurs - man city
Speelronde 35: spurs - Arsenal
Speelronde 36: Liverpool - spurs

Spurs gaat een grote invloed hebben op de titelstrijd, hebben ze dat eindelijk ook eens
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zag een recente foto van Michael Owen. Het is maar goed dat zijn naam erbij stond

1710335440553.png
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Bournemouth - Luton 0-3 bij rust, 4-3 na 90 minuten. Paar weken terug had Luton ook al zo'n duel... Tsja, op die manier ga je met dezelfde vaart weer terug naar het Championship...
 

Batigoal

Well-known member
Er is toch geen touw aan vast te knopen dat Tottenham nu weer zo ruim onderuit gaat. Fulham-spits Rodrigo Muniz is lekker op dreef met 7 goals uit de laatste 7 wedstrijden. Dat is vooralsnog een fijne keuze in Scorito; was een goedkope gok en levert nu heel veel punten op.

Luton pakt opnieuw een punt in het slot. Zo houden ze nog uitzicht op de veilige plaatsen.
 

Maasveld

Well-known member
Er is toch geen touw aan vast te knopen dat Tottenham nu weer zo ruim onderuit gaat. Fulham-spits Rodrigo Muniz is lekker op dreef met 7 goals uit de laatste 7 wedstrijden. Dat is vooralsnog een fijne keuze in Scorito; was een goedkope gok en levert nu heel veel punten op.

Luton pakt opnieuw een punt in het slot. Zo houden ze nog uitzicht op de veilige plaatsen.
Ik had 'm als 5de spits gekozen, moet 'm toch maar eens op gaan stellen denk ik.
 

Batigoal

Well-known member
Nottingham Forest krijgt een puntenstraf van 4 punten vanwege het overtreden van de financiële regels en daarmee staan ze plots op een degradatieplaats.
 
Bovenaan