Premier League

JMD

Well-known member
Gravenberch ook voorlopig uitgeschakeld. Liverpool begint op MASH te lijken.

EK is nu ook twijfelachtig voor Gravenberch
 

JMD

Well-known member
We gaan zo beginnen bij o.a. Forest - Liverpool. Er gaat niks boven Anfield dat 'You'll never walk alone' zingt, maar een vol City Ground dat 'City Ground' zingt op de wijs van Mull of Kintyre is toch ook heel fraai. In 2017 ooit meegemaakt, kippenvel duimendik op mijn armen.
 

JMD

Well-known member
Daar was bijna in de dying seconds nog de 0-1 van Liverpool, keeper voorkomt.

Liverpool won overigens sinds de start PL nog nooit op City Ground en lijkt dat nu ook weer niet te gaan doen.
Morgen de derby van Manchester
 

Joost

Well-known member
Ik ben wel benieuwd of Forest v Liverpool nog een staartje krijgt na die blunder van de arbitrage.
 

Joost

Well-known member
We gaan zo beginnen bij o.a. Forest - Liverpool. Er gaat niks boven Anfield dat 'You'll never walk alone' zingt, maar een vol City Ground dat 'City Ground' zingt op de wijs van Mull of Kintyre is toch ook heel fraai. In 2017 ooit meegemaakt, kippenvel duimendik op mijn armen.
Anfield is echt het meest gehypte stadion ter wereld. Bedenk volgende keer wanneer je het ziet dat 2 op de 3 tickets aan toeristen is verkocht. De rest zijn seizoenkaarthouders die ook de mogelijkheid hebben gehad om hun tickets te verkopen aan toeristen.
 

JMD

Well-known member
Ik ben wel benieuwd of Forest v Liverpool nog een staartje krijgt na die blunder van de arbitrage.
Ongetwijfeld zal de scheids geschorst worden, want die maakte idd een flinke blunder op het einde met die scheidsrechtersbal.
 

Batigoal

Well-known member
Bij Nottingham zullen ze zich inderdaad wel rot voelen na de manier waarop ze verloren. Voor hun degradatiestrijd ook belangrijk.

Darwin Nunez met zijn 10e goal, de laatste tijd is hij goed op dreef.
 

JMD

Well-known member
Klopt ja, maar ze mogen ook naar zichzelf kijken want ze hebben zelf ook flink wat kansen gehad en die niet benut
 

Batigoal

Well-known member
In de derby van Manchester kwam United nog wel op voorsprong door een heerlijk binnengeschoten goal van Rashford, maar daarna liet met name Foden zijn klasse zien. Wat is die jongen goed bezig. Haaland prikte er aan het einde ook eentje binnen na een slippertje van Amrabat.
 
Bovenaan