Dan moet ik zaterdag maar eens de euforie gaan bekijken.Everton's straf is omgezet van -10 naar -6 punten en dus klimmen de Toffees wat
Dat is zonde voor hem, hij was juist weer goed bezig dit seizoen.Gravenberch ook voorlopig uitgeschakeld. Liverpool begint op MASH te lijken.
EK is nu ook twijfelachtig voor Gravenberch
😵💫kippenvel duimendik op mijn armen.
Anfield is echt het meest gehypte stadion ter wereld. Bedenk volgende keer wanneer je het ziet dat 2 op de 3 tickets aan toeristen is verkocht. De rest zijn seizoenkaarthouders die ook de mogelijkheid hebben gehad om hun tickets te verkopen aan toeristen.We gaan zo beginnen bij o.a. Forest - Liverpool. Er gaat niks boven Anfield dat 'You'll never walk alone' zingt, maar een vol City Ground dat 'City Ground' zingt op de wijs van Mull of Kintyre is toch ook heel fraai. In 2017 ooit meegemaakt, kippenvel duimendik op mijn armen.
Ongetwijfeld zal de scheids geschorst worden, want die maakte idd een flinke blunder op het einde met die scheidsrechtersbal.Ik ben wel benieuwd of Forest v Liverpool nog een staartje krijgt na die blunder van de arbitrage.
Het is echt niet ondenkbaar dat die laatste minuut overgespeeld wordt.Ongetwijfeld zal de scheids geschorst worden, want die maakte idd een flinke blunder op het einde met die scheidsrechtersbal.